Mechanik jest wariantem Inżyniera w Plants vs. Zombies: Garden Warfare i Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jego broń szczególnie różni się od broni innych Inżynierów, ponieważ jest to w pełni automatyczna broń wystrzeliwująca pociski zadające obrażenia tylko w wypadku bezpośrednich trafień, przez co jest podobna do broni Żołnierza.

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

The Mechanic Zombie keeps all of the Zomboss gear in fire working order, or at least he thinks banging things together is fixing them.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Mechanik dopilnuje, żeby wszystkie trybiki w machinie Zombossa działały jak trzeba... a przynajmniej wydaje mu się, że walenie młotkiem w co popadnie naprawi każdą usterkę.

Opis w grze

W pełni automatyczna wiatrówka zadaje bezpośrednie obrażenia, co sprawia, że przypadnie do gustu bardziej celnym graczom.

Wygląd

Na głowie Mechanika znajduje się skrzynka z narzędziami. Na plecach nosi butlę z powietrzem. Tak, jak większość zombie, nie nosi jednego buta. W pierwszej części posiada również zarost, którego nie ma w części drugiej. Można też zauważyć na jego ubraniu znacznik z imieniem "Al".

Ulepszenia

MechanicUpgrade
  • More Nuts & Bolts - więcej amunicji
  • Better Air Compression - szybsze przeładowanie
  • Harder Nuts & Bolts - większe obrażenia

Strategie

Grając jako Mechanik

Granie nim jest bardzo odmienne od grania innymi Inżynierami, ponieważ wymaga celności, gdyż jego broń zadaje tylko bezpośrednie obrażenia. Jest to jednak bardzo dobry wariant dla graczy, którzy potrafią dobrze używać Żołnierzy, ponieważ jego broń działa praktycznie tak samo. Można używać granatów dźwiękowych w celu umożliwienia zadania wrogom łatwych obrażeń. Trzeba też uważać na odrzut jego broni, który może utrudnić strzelanie na dalekie dystanse.

Grając przeciwko Mechanikowi

Ze względu na jego broń, walka z Mechanikiem jest najłatwiejsza jeśli gracz przez cały czas pozostaje w ruchu, gdyż pozwala to na unikanie obrażeń. Należy jednak uważać na granaty dźwiękowe lub miny dźwiękowe, ponieważ ogłuszenie ułatwi mu atakowanie gracza.

Galeria

Mechanik GW2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Mechanik.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Mechanik GW2

Ciekawostki

  • Według znacznika na jego ubraniu, jego imię to Al.
  • Jest jedynym wariantem Inżyniera z pierwszej części, który nie zadaje obrażeń obszarowych.
  • W angielskiej wersji Garden Warfare 2, nazwa jego broni została zmieniona na Air Impactor.