Maniacal Laugh to super-rzadka sztuczka zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Należy ona do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly i kosztuje 6PvZH Mózg. Pozwala ona dać wybranemu zombie +5Siławpvzh/+5Hpwpvzh i umiejętność PvZH FrenzyFrenzy, dzięki której wykonuje Dodatkowy Atak po zniszczeniu rośliny i przetrwaniu.

Historia wersji

1.6.27

  • Wygląd karty został zmieniony.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Trick
  • Ability: A Zombie gets +5Siławpvzh/+5Hpwpvzh and PvZH FrenzyFrenzy.
  • Rarity: Premium - Super-Rare

It's not so much "hahaha" as it is "mwahahaha."

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Sztuczka
  • Umiejętności: Zombie dostaje +5Siławpvzh/+5Hpwpvzh i PvZH FrenzyFrenzy.
  • Rzadkość: Premium - Super-Rzadka

To nie tyle "hahaha", co "młahahaha".

Strategie

Z

Maniacal Laugh może gwałtownie zmienić losy pojedynku, a w odpowiednich warunkach nawet go zakończyć. Używanie tej sztuczki na jakimkolwiek zombie może sprawić, że obrona przeciwnika stanie się bezużyteczna. Można wykorzystać tą sztuczkę jeszcze lepiej na zombie z użyteczną umiejętnością powiązaną z atakowaniem lub takich, których gracz powinien chronić dla jak najlepszych efektów. Jest to jednak droga sztuczka, więc czasem użycie jej może nie być łatwe.

Przeciw

Gracz musi uważać na tą sztuczkę, ponieważ jest w stanie odwrócić losy gry. Można powstrzymać przeciwnika niszcząc wszystkie zombie na polu gry, należy jednak uważać w wypadku Immorticii, która może zagrać zombie w fazie sztuczek. Można też uniemożliwić lub utrudnić wrogowi użycie tej sztuczki, np. używając Dark Matter Dragonfruita.

Galeria

Maniacal LaughH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Maniacal Laugh.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Maniacal LaughH