Malarz to wariant Inżyniera w Plants vs. Zombies: Garden Warfare i Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jest odblokowywany w standardowy sposób. Jego broń zadaje większe obrażenia przy bezpośrednim trafieniu wroga, lecz jej obrażenia obszarowe są słabsze. Jest to wariant przeznaczony głównie do walki na daleki dystans, w czym pomaga mu większe przybliżenie w trakcie celowania.

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

Zomboss selected the Painter Zombie due to his steady hands and great attention to detail. The Painter Zombie enjoys painting himself into a corner.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Zomboss wybrał Malarza ze względu na jego sprawne ręce i dbałość o szczegóły. Ulubione zajęcie malarza to domalowywanie wąsów ludziom w gazetach.

Opis w grze

Jego kusza dalekiego zasięgu rozwala wszystkie rośliny!

Wygląd

Ubrania tego zombie są całe ubrudzone żółtą i pomarańczową farbą. Na twarzy nosi gogle i maseczkę ochronną. Tak jak większość zombie, nosi on tylko jeden but.

Ulepszenia

PainterUpgrade
  • Zomboss Enhanced Paint Box - więcej amunicji
  • Less Sticky Reloader - szybsze przeładowanie
  • Enhanced Paint Fumes - większe obrażenia

Strategie

Grając jako Malarz

Malarz jest świetną postacią do atakowania roślin z daleka. Warto pamiętać, że jego broń zadaje również obrażenia obszarowe, dzięki czemu ten może ranić rośliny nawet, jeśli nie trafi. Dobrze jest też pamiętać o tym, że zadaje większe obrażenia w wypadku bezpośrednich trafień niż inni Inżynierowie. Jest on więc bardzo niebezpieczny jeśli używa go wprawny i celny gracz. Ponieważ jest to wariant snajperski, problem może sprawić walka z bliska, aczkolwiek gracz ma dostęp do młota pneumatycznego, dzięki któremu może uciec lub zadać trochę łatwych obrażeń.

Grając przeciwko Malarzowi

Ponieważ jest to wariant snajperski, najpewniej będzie starał się ostrzeliwać rośliny z daleka. Jeśli gracz go zauważy, może spróbować się zbliżyć i walczyć z nim na bliższych odległościach. Należy jednak uważać na jego zdolności, które może wykorzystać by zdobyć przewagę.

Galeria

Malarz GW2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Malarz.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Malarz GW2

Ciekawostki

  • Painter
    W Albumie z naklejkami w pierwszej części widnieje informacja, według której broń Malarza jest przeznaczona na bliski dystans pomimo faktu, iż tak naprawdę jest to wariant snajperski.
  • Jest to jeden z trzech wariantów zombie używających kuszy. Pozostali to Superkomandos i Centurion.