FANDOM

Magnet-shroom jest to roślina występująca w grach z serii Plants vs. Zombies. Przyciąga ona wszelkie metalowe elementy typu wiadro lub metalowe drzwi, chroniące zombie, zmniejszając przy tym ich wytrzymałość.

Etymologia

Nazwa pochodzi od słowa 'magnetism' (z ang 'magnetyzm') i słowa 'shroom' (z ang. 'grzyb').

Opis w Suburban Almanac

Plants vs. Zombies

Magnet-shrooms remove helmets and other metal objects from zombies.

Range: nearby zombies
Special: removes helmets and other metal objects from zombies
Sleeps during the day

Magnetism is a powerful force. Very powerful. Sometimes it scares Magnet-shroom a little. He's not sure if he can handle that kind of responsibility.

Cost: 100

Recharge: fast

TŁUMACZENIE

Magnet-shroomy usuwają kaski i inne metalowe obiekty z zombie.

Zasięg: pobliskie zombie
Umiejętność specjalna: usuwa kaski i inne metalowe obiekty z zombie Śpi podczas dnia

Magnetyzm jest potężną mocą. Bardzo potężną. Czasem trochę wystrasza ona Magnet-shrooma. Nie jest on pewien, czy jest w stanie posługiwać się tego typu odpowiedzialnością.

Koszt: 100

Odnawianie: szybkie

Plants vs. Zombies 2

Sun Cost: 100

RECHARGE: Mediocre

Special: removes metal objects from zombies

Despite his unusual appearance, Magnet-shroom doesn't have a problem attracting girlfriends. But he does have a problem keeping them. It's the same thing every time. In the end, they always find him too clingy.

TŁUMACZENIE

Koszt: 100

Odnawianie: Przeciętne

Umiejętność specjalna: usuwa metalowe obiekty z zombie

Pomimo jego niecodziennego wyglądu, Magnet-shroom nie ma problemu z przyciąganiem do siebie dziewczyn. Lecz ma problem z utrzymaniem ich. Ta sama rzecz dzieje się cały czas. W końcu, zawsze odnajdują go zbyt czepliwego.

Ulepszenia

Gold Magnet

Gold Magnet, upgrade Magnet-shrooma

Plants vs. Zombies

Ulepszeniem Magnet-shrooma jest Gold Magnet. Zamiast kasków, czy innych metalowych obiektów, przyciąga on monety.

Plants vs. Zombies 2

Kiedy damy Magnet-shroomowi Plant Food to przyciągnie do siebie 20 metalowych obiektów z zombie, po czym wyrzuci je przed siebie i zada nimi obrażenia.

Strategie

Plants vs. Zombies

Magnet-shroomy najlepiej stawiać z przodu ze względu na ich dosyć mały zasięg oraz najlepiej posadzić przed nim Wall-nuta lub Tall-nuta, albo ochronić go za pomocą Pumpkina. Jest bardzo dobry nie tylko przeciwko Bucketheadom, ale i również przeciwko Diggerom Zombie.

Plants vs. Zombies 2

Podobnie jak w pierwszej części, należy go stawiać z przodu oraz ochronić go inną rośliną defensywną. Magnet-shroom jest skuteczny na Bucketheada, Knight Zombie, Poncho Zombie lub Punk Zombie i poleca się go używać tylko na poziomach gdzie Ci wrogowie występują. Sam efekt Plant Fooda powinien być wykorzystywany tylko gdy jest duża ilość zombie, które noszą coś metalowego.

Grzyb ten w Neon Mixtape Tour jest bardzo skuteczny przeciwko Punkom Zombie, ponieważ zabija ich natychmiastowo, przyciągając ich głowę, a czas oczekiwania na gotowość jest o wiele krótszy niż w przypadku przyciągnięcia innych obiektów.

Jego efekt Plant Food jest również w stanie przyciągnąć pierścień z nosa Zombot Dark Dragona, co powoduje jego chwilowy paraliż.

Należy pamiętać, że nie może przyciągnąć łopaty Excavatora Zombie, berła Ra Zombie lub kasku All-Stara Zombie.

Galeria

Magnet-shroom Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Magnet-shroom.

Magnet-shroom

Ciekawostki

Informacje ogólne

  • Dziwnym jest fakt, iż kiedy zjada go zombie, gdy ten posiada przyciągnięty metalowy obiekt, obiekt zniknie razem z nim.

Charakterystyczne dla Plants vs. Zombies

  • Magnet-shroom i Sea-shroom to jedyne grzyby, których nie zdobywamy na poziomach z etapu Noc, nie licząc Gloom-shrooma, którego zdobywamy poprzez kupno w Crazy Dave's Twiddydinkies.
  • Magnet-shroom jest nocną rośliną, kiedy Gold Magnet już nie.
  • W przeciwieństwie do innych grzybów, Magnet-shroom nie zamyka swoich oczu gdy śpi.
  • Magnet-shroom nie zabierze metalowych obiektów z zahipnotyzowanych zombie.
  • Magnet-shroom nie może ukraść tyczki Pole Vaulting Zombie, mimo tego, że tyczka wygląda na metalową.
  • Magnet-shroom i Fume-shroom to jedyne grzyby, które posiadają ulepszenie.
  • Nie może zabrać broni Gargantuara (metalowego znaku).

Charakterystyczne dla Plants vs. Zombies 2

  • Jego kostium nawiązuje do peleryny Magneto (czarnego charakteru z komiksów o X-Menach).
  • Magnet-shroom może teraz atakować zombie używając swojego efektu Plant Fooda. Może zadać do maksimum 300 punktów obrażeń w linii prostej.
  • W przeciwieństwie do poprzedniej gry, grzyb ten ma odnawianie "Przeciętne". Jednak czas oczekiwania na przyciągnięcie następnego obiektu jest niższy.
  • Magnet-shroom nie posiada brwi, w przeciwieństwie to pierwszej części.
  • Jego zasięg nie jest pokazany w almanacu.
  • Nie staje się teraz szary, gdy przyciąga metalowy obiekt.
  • Jest to jedyna roślina, która posiada dwa osiągnięcia poświęcone dla niego (Your Hat, Sir! i Head Banger).
  • Magnet-shroom może przyciągnąć wiadro Jurassic Bucketheada, mimo tego, że jest wykonane z kamienia.

Zobacz też