Magiczny lotos ikona
Magiczny lotos to zdolność Róży w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2, która jest sprzedawana przez Ruxa za 500,000 monet. Jest to alternatywna wersja magicznej zagadki, która przywraca co chwilę 4 punkty zdrowia roślinom znajdującym się w pobliżu, a po aktywacji leczy Różę o 35 punktów zdrowia. Gracz jednak nie może atakować, a sama zdolność działa przez krótszy okres czasu. Gdy gracz gra z tą zdolnością, może widzieć paski zdrowia sojuszników.

Opis w Albumie z naklejkami

Róża przekształca swoją magię w promień czystej i uzdrawiającej energii.

Strategie

Grając jako Róża

By dobrze wykorzystać tą zdolność, gracz powinien trzymać się blisko drużyny. Daje to możliwość ewentualnego leczenia sojuszników, gdy ci zostaną zranieni. Warto korzystać z tej zdolności, kiedy w drużynie nie ma Słoneczników lub jest ich za mało, by utrzymywać zdrowie roślin na odpowiednio wysokim poziomie.

Ponieważ tak samo, jak w wypadku magicznej zagadki, zdolność ta czyni postać nietykalną na czas jej trwania, nadal można wykorzystywać ją w celu wycofywania się. Dodatkowo po aktywacji tej zdolności Róża odzyskuje część zdrowia, dzięki czemu gracz może przetrwać silniejszy atak po wyłączeniu jej.

Grając jako zombie

Róża w trakcie używania tej umiejętności nie może atakować, przez co wycofywanie się, gdy posiada się mało zdrowia, nie jest konieczne. Należy jednak uważać, ponieważ część jej zdrowia zostanie przywrócona, co może być zgubne dla gracza. Trzeba też zwracać uwagę na leczenie jej sojuszników znajdujących się blisko. Może to być równie stratne, co odzyskanie zdrowia przez samą Różę.

Galeria

Magiczny lotos ikona Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Magiczny lotos.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Magiczny lotos ikona