Lodowy Cytryn to jeden z wariantów Cytryna, pojawiający się w grze Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Potrafi zamrażać przeciwników przy pomocy swojej broni. Strzela za pomocą ciągłego promienia. Jest to rzadki wariant postaci. Posiada standardową ilość punktów zdrowia dla swojej klasy.

Opis w Albumie z naklejkami

Lodowego Cytryna wyróżnia znacznie więcej niż tylko chłodne usposobienie. Jest mistrzem wędkarstwa podlodowego i wytrawnym saneczkarzem.

Opis w grze

Mroźny promień spowalnia, a na koniec zamraża wrogie zombie!

Wygląd

Lodowy Cytryn ma ciało koloru biało-błękitnego oraz wygląda jakby był zrobiony z lodu i śniegu. Ma również białą brodę. W przeciwieństwie do standardowego Cytryna nie nosi okularów.

Strategia

Grając jako Lodowy Cytryn

Lodowy Cytryn najlepiej sprawdzi się w bezpośrednich i bliskich atakach przeciwko zombie. Jego mroźny promień zadaje największe obrażenia na małym dystansie, więc tak też powinien być użytkowany. Dodatkowo może zamrażać lub znacząco spowalniać zombie, co czyni go niezwykle skutecznym przeciwko Impom, które stają się dla niego łatwym celem. Atakując wraz z grupą sojuszników, można im w ten sposób także ułatwić pokonanie przeciwnika. Dobrze sprawdzi się zachodzenie wrogiej postaci od tyłu lub od boku, gdyż trafienie promieniem mocno go spowolni i jest duża szansa, że nie zdąży odpowiedzieć na atak.

Grając przeciwko Lodowemu Cytrynowi

Mroźny promień Lodowego Cytryna jest dość słaby na dużych dystansach, więc wszelkiego rodzaju postacie snajperskie (np. Zamaskowany Snajper) świetnie się sprawdzą przeciwko temu Cytrynowi. Jeśli Lodowy Cytryn będzie korzystał w danym momencie z np. tarczy skórkowej, nie należy atakować go od frontu, ponieważ zdąży w tym czasie nas zamrozić, więc warto wtedy przedostać się za niego bądź zaatakować go od boku.

Galeria

Lodowy Cytryn Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Lodowy Cytryn.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Lodowy Cytryn

Ciekawostki

  • Jego kula wygląda jakby w całości była wykonana z lodu.