FANDOM

Lodowa Róża to wariant Róży w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jest lodową rośliną, dzięki czemu jej pociski spowalniają trafianych przeciwników i mogą ich tymczasowo unieruchomić. Może ona ładować swoje ataki, by były potężniejsze, jednak nie są naprowadzane, tak jak jej podstawowe pociski, a także zużywają więcej amunicji, jednakże poruszają się szybciej. Jest ona odblokowywana w standardowy sposób.

Opis w Albumie z naklejkami

Lodowa Róża wjechała kiedyś na pole walki na grzbiecie majestatycznego Yeti Pożeracza. Rośliny odniosły tego dnia tak miażdżące zwycięstwo, że zombie do dziś drżą na samo wspomnienie.

Opis w grze

Przytrzymaj przycisk strzału, aby naładować lodowe pociski. Im dłużej będziesz ładować atak, tym szybciej zamrozisz wrogów!

Wygląd

Lodowa Róża jest zrobiona z lodu. Nosi ona diadem oraz białe futro. Jej oczy są koloru niebieskiego, tak, jak przeważający kolor w jej wyglądzie.

Strategia

Grając jako Lodowa Róża

Postać ta służy dobrze w celu wspierania innych roślin, ponieważ oprócz jej zdolności, może wykorzystywać swoje lodowe ataki, by uczynić z przeciwnika łatwiejszy cel. Jej ładowane ataki mogą być wykorzystywane do osłabiania grupy niespodziewających się wrogów, lub jako atak wstępny. Jeśli przeciwnik zaatakuje, lepszą opcją jest atakowanie podstawowymi pociskami, ponieważ namierzają wrogów i gracz ma możliwość skakania podczas strzelania nimi.

Grając przeciwko Lodowej Róży

Najlepszą opcją jest atak z zaskoczenia lub ogłuszenie Lodowej Róży, ponieważ nie będzie w stanie skontrować natarcia swoimi zdolnościami lub lodowymi pociskami. Gdy jest przez nią atakowany, powinien ukryć się jak najszybciej, by nie zostać zamrożonym.

Galeria

Lodowa Roza Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Lodowa Róża.

Lodowa Roza

Ciekawostki