Może chodziło ci o Lily Pada z Plants vs. Zombies i Plants vs. Zombies 2?

Lily Pad to karta roślin w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy SmartySmarty. Kosztuje 1PvZH Słońce i posiada 1Hpwpvzh. Ma umiejętność Amphibious, dzięki której może przebywać na wodnych rzędach. Dodatkowo, posiada umiejętność Fusion, która pozwala graczowi na zagranie inną postacią na tej karcie, przez co dostanie ona umiejętność Amphibious, a do tego gracz otrzyma do ręki losową kartę typu Leafy.

Etymologia

Wyraz 'lily' wywodzi się od grzybieni białych, inaczej zwanych liliami wodnymi. 'Pad' oznacza podkładkę. Również cała nazwa "Lily Pad" oznacza z angielskiego liścia lilii wodnej, który unosi się na wodzie.

Historia wersji

1.24.6

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Smarty
  • Tribe: Leafy Plant
  • Ability: Amphibious
    Fusion: A Plant played on this gets Amphibious. Conjure a Leafy card.
  • Rarity: Triassic - Rare

When Neptuna's Triassic Invasion flooded Hollow Earth with vast new oceans, Plants quickly evolved to survive.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Smarty
  • Podział: Liściasta Roślina
  • Umiejętność: Amphibious
    Fuzja: Roślina zagrana na tej karcie dostaje Amphibious. Wyczarowuje Liściastą kartę.
  • Rzadkość: Triassic - Rzadka

Gdy Triassic Invasion Neptuny zalało Hollow Earth ogromnymi, nowymi oceanami, rośliny szybko wyewoluowały by przetrwać.

Strategie

Z

Lily Pad jest bardzo użyteczny w połączeniu z odpowiednimi kartami. Można go wykorzystać by utrudnić przeciwnikowi zniszczenie ważnej dla gracza rośliny, zyskania łatwej możliwości atakowania wrogiego bohatera lub też w celu obrony wodnego rzędu. Warto posiadać Lily Pady w taliach posiadających mało roślin z Amphibious, ponieważ w innym wypadku karta ta staje się mniej użyteczna.

Po zagraniu rośliną na Lily Padzie gracz otrzyma też losową kartę typu Leafy. To oznacza, że użycie Fusion może być aktywowane do aktywacji umiejętności Dino-Roar. Sama karta może być zarówno słaba, na przykład Lightning Reed, jak i potężna, dla przykładu Magic Beanstalk.

Przeciw

Jeśli gracz zagra Lily Pada na wodzie, warto go zniszczyć jak najszybciej, gdyż przeciwnik może chcieć zagrać na nim potężną rośliną, która mogłaby silnie namieszać jeśli byłaby na wodnym rzędzie. Sprytniejsi przeciwnicy zapewne zaczekają na odpowiednią turę by móc zagrać Lily Pada i inną roślinę w jednej turze, więc powinno się uważać na taką opcję.

Ponieważ Fusion daje też bohaterowi roślin kartę, należy zwracać uwagę na rośliny z Dino-Roar. To jednak również daje graczowi możliwość zniechęcenia wroga umiejętnością Quickdraw Con Mana. W jej wypadku należy się przygotować na wiele opcji, ponieważ niektóre Liściaste karty mogą być groźniejsze od innych.

Galeria

Lily PadH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Lily Pad (PvZH).

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Lily PadH