Leprechaun Imp jest okazjonalną kartą dla zombie w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Brainy IconBrainy. Kosztuje 1PvZH Mózg i posiada 2Siławpvzh/2Hpwpvzh. Po zagraniu dodaje do talii gracza jedną sztukę Pot of Gold - sztuczki kosztującej 1PvZH Mózg i dobierającej trzy karty po zagraniu.

Historia wersji

1.12.6

  • Dodano do gry.

1.24.6

  • Osłabienie umiejętności: z "Po zagraniu: Wsuwa do twojej talii dwa Poty of Gold" do "Po zagraniu: Wsuwa do twojej talii Pot of Gold".

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribe: Imp Zombie
  • Ability: When played: Shuffle a Pot of Gold into your deck.
  • Rarity: Event

When he offers to grant you a wish, do not wish for infinite wishes. It just doesn't work like that.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Imp Zombie
  • Umiejętność: Po zagraniu: Wsuwa do twojej talii Pot of Gold.
  • Rzadkość: Okazjonalna

Gdy oferuje ci spełnienie życzenia, nie życz sobie nieskończoności życzeń. To po prostu tak nie działa.

Strategie

Dla strategii powiązanych z Potami of Gold, zobacz: Pot of Gold.

Z

Jest to użyteczna karta ze względu na swoje statystyki, a jego umiejętność daje graczowi możliwość zdobycia przewagi w kartach nad przeciwnikiem, ponieważ może w późniejszych turach dobrać sztuczkę dobierającą więcej kart. Otrzymanie Pota of Gold polega jednak na szczęściu, więc do końca gry można nie otrzymać takiej karty.

Leprechaun Imp jest przydatny w taliach Super Brainza i Huge-Gigantacusa opierających się na Impach, ponieważ działa z Imp Commanderem i Toxic Waste Impem.

Przeciw

Leprechain Imp może zostać łatwo pokonany, ponieważ posiada tylko 2Hpwpvzh. Należy jednak mieć na uwadze, że przeciwnik ma szanse na zdobycie dużej ilości kart po zagraniu tej postaci, dzięki czemu będzie mieć więcej możliwości. Gracz powinien unikać używania na nim umiejętności Bounce, ponieważ przeciwnik będzie miał możliwość dobrania większej ilości Potów of Gold.

Galeria

Leprechaun ImpH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Leprechaun Imp.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Leprechaun ImpH