Leftovers to sztuczka zombie w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Hearty IconHearty. Kosztuje 2PvZH Mózg i pozwala dać dodatkowe +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh wszystkim zombie na polu gry.

Historia wersji

1.8.23

  • Dodano do gry.

1.10.14

  • Zmiana rzadkości - z Super-Rzadkiej do Tokena.

1.24.6

  • Umożliwiono dodawanie tej karty do talii - zmiana rzadkości z Tokena do Triassic - Niepospolitej.

Statystyki

  • Class: Hearty
  • Tribe: Gourmet Pet Trick
  • Ability: All Zombies get +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
  • Rarity: Triassic - Uncommon

Zombies love them almost as much as brains.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Hearty
  • Podział: Jedzeniowa Zwierzęca Sztuczka
  • Umiejętność: Wszystkie zombie dostają +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Triassic - Niepospolita

Zombie uwielbiają je prawie tak mocno jak mózgi.

Strategie

Z

Sztuczka ta jest tańszą, ale słabszą wersją Monster Mash, więc strategie z tą kartą są podobne do strategii z nią. Warto mieć możliwość łatwego wypełnienia pola gry zombie, by użycie tej sztuczki było jak najbardziej opłacalne. Warto ją użyć w celu umożliwienia zombie przetrwania lub pokonania rośliny lub kilku roślin.

Sztuczka ta należy do Zwierzaków. To oznacza, że można używać ją do aktywacji umiejętności Cat Lady i Zookeepera.

Przeciw

Gracz powinien pokonywać jak najwięcej zombie by zmniejszyć skuteczność tej sztuczki. Można też wykorzystywać odpowiednie rośliny by utrudnić lub uniemożliwić bohaterowi zombie użycie jej. Trzeba również uważać gdy przeciwnik posiada Cat Lady lub Zookeepera na polu gry, ponieważ użycie Leftovers pozwoli aktywować ich umiejętności.

Galeria

LeftoversH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Leftovers.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

LeftoversH