FANDOM

Może chodziło ci o Lava Guavę, kartę z Plants vs. Zombies Heroes?

Lava Guava jest rośliną premium za diamenty występującą w Plants vs. Zombies 2. Przy kontakcie wybucha na obszarze 3x3, zadając ciężkie obrażenia, po czym tworzy pole lawy w miejscu gdzie roślina została posadzona. Pole to znika po 12 sekundach i rani zombie, które na nie wejdą. Dodatkowo Lava Guava posiada umiejętność ogrzewania roślin w świecie Frostbite Caves.

Etymologia

Nazwa pochodzi od słów 'lava' (z ang 'lawa') oraz 'guava', które po polsku oznacza 'gujawa'.

Opis w Suburban Almanac

Sun cost: 75

DAMAGE: Heavy
RANGE: Touch
RECHARGE: Mediocre

Lava Guavas erupt, creating a lava pool that burns zombies.

Usage: single use, on contact
Special: erupts, damaging nearby zombies
Special: creates a burning lava pool in its tile

Lava Guava frowns with barely-repressed rage. He's trying to keep it in check. He's trying so hard. But one day some zombie's going to push him too far and he can't be held responsible for the consequences.

TŁUMACZENIE

Koszt: 75

Obrażenia: Ciężkie
Zasięg: Dotyk
Odnawianie: Przeciętne

Lava Guava'y wybuchają, tworząc pole lawy, które podpala zombie.

Użycie: pojedyncze, przy kontakcie
Umiejętność specjalna: wybucha, raniąc pobliskich zombie
Umiejętność specjalna: tworzy płonące pole lawy na jego polu

Lava Guava krzywi się i jest lekko zdenerwowany. Próbuje to kontrolować. Próbuje bardzo mocno. Ale pewnego dnia kilka zombie chciał go popchnąć za daleko i nie mógł ponieść odpowiedzialności za konsekwencje.

Ulepszenia

Plants vs. Zombies 2

Gdy Lava Guavy'ie damy Plant Food, to ten wytworzy przed sobą krater na linii, na której się znajduje zadający obrażenia zombie stąpającym po nim.

Strategie

Lava Guava może być wykorzystywana jako tania i dosyć szybko odnawiająca się roślina wybuchająca do dobijania zombie, które zaszły zbyt daleko.

Jest bardzo dobra do używania w Frostbite Caves, ponieważ może ogrzewać rośliny na około niej.

Galeria

Lava Guava Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Lava Guava.

Lava Guava

Ciekawostki

Zobacz też