FANDOM

Laser Base Alpha jest środowiskiem zombie dla klasy PvZH Sneaky IconSneaky w Plants vs. Zombies Heroes. Kosztuje 3PvZH Mózg i daje zombie na nim umiejętności PvZH DeadlyDeadly, dzięki której jest on w stanie natychmiast niszczyć zranione przez niego postacie, oraz PvZH StrikethroughStrikethrough, która pozwala mu atakować wszystkie rośliny na jego rzędzie i bohatera roślin jednocześnie.

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Sneaky
  • Tribe: Science Environment
  • Ability: Zombies here get PvZH DeadlyDeadly and PvZH StrikethroughStrikethrough.
  • Rarity: Galactic - Super-Rare

Zombies with LASERS. What could possibly go wrong?

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Sneaky
  • Podział: Naukowe Środowisko
  • Umiejętność: Zombie na tym rzędzie dostają PvZH DeadlyDeadly i PvZH StrikethroughStrikethrough.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Super-Rzadka

Zombie z LASERAMI. Co mogłoby ewentualnie pójść nie tak?

Strategie

Z

Środowisko to może poważnie zaszkodzić bohaterowi roślin, zwłaszcza w połączeniu z odpowiednimi zombie. Można je wykorzystać do łatwego atakowania bohatera przeciwnika lub zniszczenia problematycznej rośliny na naziemnym rzędzie, zwłaszcza jeśli jest za inną rośliną.

Umiejętności PvZH DeadlyDeadly i PvZH StrikethroughStrikethrough są szczególnie użyteczne z odpowiednimi zombie. Pierwsza może być dobrze wykorzystana jako Impfinity, który ma dostęp do postaci mogących zadać obrażenia wielu roślinom jednocześnie. Druga jest bardzo dobra z kartami dającymi specjalne efekty po zadaniu obrażeń lub zranieniu wrogiego bohatera by aktywować ich umiejętności kilkakrotnie lub umożliwić ich użycie. Grając jako Huge-Gigantacus lub Super Brainz mamy dostęp do zombie z umiejętnością BullseyeBullseye, co w połączeniu z drugą umiejętnością środowiska do gwarantowanego zadania silnych obrażeń bez ładowania paska bloku.

Należy jednak uważać z graniem na tym rzędzie niektórymi zombie mogącymi ranić inne zombie. Gracz może przez nieuwagę utracić kluczową postać jeśli zostanie zraniona przez kartę z umiejętnością PvZH DeadlyDeadly. W niektórych wypadkach zniszczenie właściwej postaci może jednak być korzystne dla gracza.

Przeciw

Jest to niebezpieczne środowisko dla gracza jeśli bohater posiada mało zdrowia, ponieważ można zostać łatwo pokonanym przez umiejętność PvZH StrikethroughStrikethrough. Może ono również odwrócić losy rozgrywki na korzyść przeciwnika, ponieważ dzięki niemu będzie w stanie zniszczyć silną roślinę lub szczególnie skutecznie wykorzystać niektóre umiejętności. Dlatego też gracz powinien usuwać wszelkie zombie z tego środowiska lub zastąpić je własnym, jeśli gracz ma taką możliwość.

Galeria

Laser Base AlphaH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Laser Base Alpha.

Laser Base AlphaH