Może chodziło ci o Nightcapa z Plants vs. Zombies Heroes?

Kung Fungus jest nową klasą roślin dodaną w Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville z przypisaną rolą Ataku. Ma mało zdrowia, ale jest bardzo mobilna (może wykonywać podwójne skoki). Jej specjalnością jest ukrywanie siebie i sojuszników przed przeciwnikami oraz ataki z zaskoczenia. Jej broń jest automatyczna i potrafi trafić kilka wrogów jednocześnie, jeśli ci znajdują się w linii wystrzału.

Opis w menu

Rola: Atak
Jej atuty to mobilność i zdolność do ukrywania się. Użyj cienistego kroku, by szybko rzucać się do walki i ją opuszczać, lub wyprowadź nokautujący cios dzięki fung fu.

Broń główna: Zarodnikowy atak
Szerokie ostrza zdolne trafić kilku przeciwników.

Specjalne - Możesz wykonać podwójny skok.

Zdolności

  • Rzucanie cieni - Ukryj sojuszników i ogranicz ruch wrogów pod kopułą cienia.
  • Fung Fu - Zadawaj wrogom kolejne ciosy, wywołując potężne obrażenia.
  • Cienisty krok - Zniknij i poruszaj się szybciej.

Strategie

Grając jako Kung Fungus

Jest to bardzo potężna postać, ponieważ jest w stanie bezproblemowo przekraść się do przeciwnika i łatwo się go pozbyć. Posiada jednak mało zdrowia, przez co jest bardzo łatwa do pokonania poprzez silniejsze ataki, takie jak latająca ultrapięść Supermózga czy też jego super ultra kula. Warto więc pozostawać w ruchu i korzystać z podwójnego skoku. Jej Fung Fu potrafi łatwo eliminować wrogów, przez co jest to użyteczna zdolność, z której warto korzystać kiedy tylko jest taka możliwość. Inną cechą tej klasy jest ukrywanie siebie i sojuszników. Podczas gdy zombie mogą domyślić się, że gracz chowa się w kopule cienia stworzonej przez rzucanie cieni, inne rośliny w niej nie są aż takie oczywiste, więc daje to im dużą przewagę nad wrogiem. Ze zdolności tej można również skorzystać do utrudnienia wrogom manewrowania, ponieważ w kopule ich sterowanie jest utrudnione. Sama Kung Fungus może się ukrywać cienistym krokiem, co utrudnia przeciwnikom dostrzeżenie jej (aczkolwiek podczas używania tej umiejętności będą w stanie zobaczyć odrobinę dymu w miejscu, w którym Kung Fungus się znajduje), więc można dzięki niemu zbliżyć się do wroga lub łatwiej uciec.

Grając przeciwko Kung Fungus

Jest to bardzo trudny przeciwnik, ale możliwy do pokonania. Należy zachowywać ostrożność, ponieważ ta może w dowolnym momencie podkraść się do gracza i zacząć atakować lub użyć Fung Fu. Warto zwracać uwagę na dym, który pojawia się tam, gdzie znajduje się Kung Fungus używająca cienistego kroku. Dobrą opcją przeciwko tej klasie są zombie będące w stanie zadawać dużo obrażeń jednym pociskiem. Szczególnie dobry jest Supermózg, którego w pełni naładowana latająca ultrapięść potrafi pokonać ją jednym strzałem. Inną możliwością jest Kosmiczny Kadet, ponieważ jej główna broń jest naprowadzająca, dzięki czemu potrafi łatwo ją trafiać.

Galeria

Kung Fungus Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Kung Fungus.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Kung Fungus