Kosmiczny promień
Kosmiczny promień jest trzecią zdolnością Kosmicznego Kadeta w Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville. Pozwala ona na wystrzelenie silnego promienia lasera po jego uprzednim naładowaniu trwającym 1,5 sekundy. Zdolność ta odnawia się przez 15 sekund.

Opis

Wystrzel po krótkim ładowaniu rażący precyzyjny laser.

Strategie

Grając jako Kosmiczny Kadet

Korzystanie z kosmicznego promienia jest trudne, ponieważ zadaje obrażenia tylko przy bezpośrednim trafieniu. Jego obrażenia również nie są najlepsze, ponieważ maksymalna ich wartość, którą zadaje, to 100 punktów (przy trafieniu krytycznym). Jeśli gracz jest w miarę celny, można skorzystać z tej zdolności jako ataku kończącego lub do pokonania słabszej rośliny z dystansu. Mniej celni gracze mają możliwość korzystania z tej broni do wyeliminowania roślin stojących w miejscu (takich jak Kaktus, kiedy korzysta z drona, lub Słonecznik w promieniu słońca), bądź też do osłabiania większych, łatwiejszych do trafienia przeciwników.

Jeśli przeciwnik znajduje się blisko gracza, lepszą alternatywą prawdopodobnie będzie użycie ciosu grawitacyjnego. Jeśli jednak nie jest on dostępny, w ostateczności ta zdolność może posłużyć za alternatywny sposób zadania dużej ilości obrażeń.

Grając jako roślina

Gracz powinien pozostawać w ruchu by uniknąć obrażeń. Trzeba też działać ostrożnie podczas korzystania ze zdolności, które nie pozwalają graczowi się poruszać, ponieważ użyta w złym czasie uczyni z gracza bardzo łatwy cel dla kosmicznego promienia. Jeśli gracz gra jako Cytryn można skorzystać z tarczy, aby zaabsorbowała obrażenia. Inne możliwości ewentualnego uniknięcia tego ataku to m.in.: magiczna zagadka Róży, czy w mniejszym stopniu cienisty krok Kung Fungus.

Galeria

Kosmiczny promień Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Kosmiczny promień.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Kosmiczny promień