FANDOM

Kosmiczna moc
Kosmiczna moc to pierwsza zdolność stacji kosmicznej Kosmicznego Kadeta w Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville. Zwiększa ona szybkostrzelność oraz skraca odnawianie innych zdolności stacji i wszystkich jej pasażerów przez ok. 7 sekund. Odnowienie jej zajmuje 22 sekundy.

Opis

Zwiększ szybkostrzelność i skróć czas odświeżania zdolności całej załogi stacji kosmicznej.

Strategie

Grając jako stacja kosmiczna

Siła tej zdolności rośnie z ilością Kadetów przyłączonych do stacji. Warto więc szukać sojuszników, którzy mogliby dołączyć. Dzięki niej będą w stanie zadawać więcej obrażeń dzięki większej ilości pocisków (warto też zauważyć, że ich broń jest samonaprowadzająca), a przy okazji szybciej regenerować tarcze i pozwolić im częściej wysyłać pociski.

Jeśli gracz kontroluje stację bez sojuszników, nadal może używać jej do szybkiego odnowienia generatora kraterów, co jest bardzo przydatne ze względu na jego długie odnawianie. Premia do szybkostrzelności nie jest jednak aż tak zauważalna, ponieważ broń stacji kosmicznej nie jest automatyczna, a wymaga wciskania przycisku przy chęci wystrzału.

Grając jako roślina

Jeśli stacja kosmiczna obraca się szybciej niż normalnie, oznacza to, że kosmiczna moc jest aktywowana. Gracz powinien wtedy uważać na nią jeszcze bardziej, zwłaszcza jeśli ma jakichś pasażerów. Najlepiej jest się wtedy ukryć, by ograniczyć zagrożenie ze strony ataków, które zostały nią wzmocnione.

Galeria

Kosmiczna moc Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Kosmiczna moc.

Kosmiczna moc