FANDOM

Komandos Groszek to bardzo rzadki (rzadki w grze Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2) wariant Groszkostrzelca. W porównaniu do podstawowego wariantu, jego broń zadaje mniejsze obrażenia (6-9-12 zamiast 27-30-37) i nie zadaje obrażeń obszarowych, ale jest w pełni automatyczna (może wykonywać ciągły ostrzał przy trzymaniu przycisku ataku), pociski poruszają się szybciej oraz pojemność magazynka jest zwiększona (25 do 30 zamiast 10 do 12).

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

The Commando Pea grew up in the jungles and is the toughest pea there is-a one Peashooter army that will never run from a fight.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Komandos Groszek wychował się w dżungli i jest najtwardszym Groszkiem na świecie - jedynym Groszkostrzelcem w zespole, który nie unika starć.

Opis w grze

Z tłumu wyróżnia go w pełni automatyczny styl zadawania bezpośrednich obrażeń.

Ulepszenia

CommandoPeaUpgrade
  • Extended Pod - więcej amunicji
  • Organic Plant Food - szybsze przeładowywanie
  • Full Pea Jacket Ammo - większe obrażenia

Strategie

Grając jako Komandos Groszek

Jego broń różni się od broni większości Groszkostrzelców, ponieważ działa na innych zasadach. Jest on dobrym wyborem dla graczy, którzy są celni lecz preferują bronie automatyczne. Warto zbliżać się do wrogów ponieważ potrafi zadawać obrażenia skuteczniej gdy cel znajduje się blisko. Użycie Hipera również pomaga graczowi w walce z wrogiem, ponieważ utrudnia mu zadanie obrażeń podczas kiedy gracz może go ostrzeliwać. Walka dalekodystansowa z kolei jest mało skuteczna, głównie ze względu na jego niedużą celność i brak obrażeń obszarowych.

Grając przeciwko Komandosowi Groszkowi

Gracz powinien unikać bezpośredniej konfrontacji z Komandosem Groszkiem, który potrafi być dużym zagrożeniem na bliski dystans. Najlepiej atakować go na daleki dystans lub razem z innymi zombie by mieć nad nim przewagę. Ze względu na brak obrażeń obszarowych, ataki Komandosa Groszka mogą być łatwiej uniknięte, więc opłaca się starać go wymanewrować.

Galeria

Komandos Groszek Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Komandos Groszek.

Komandos Groszek