FANDOM

Knockout to sztuczka zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Hearty IconHearty i kosztuje 3PvZH Mózg. Pozwala na zniszczenie wszystkich roślin na wybranym przez gracza rzędzie, których siła nie przekracza 3Siławpvzh.

Historia wersji

1.24.6

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Hearty
  • Tribe: Trick
  • Ability: Choose a lane. Destroy all plants there with 3Siławpvzh or less.
  • Rarity: Triassic - Super-Rare

No one knows where the giant green hand and the giant purple hand comes from. What will happen when they clap?

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Hearty
  • Podział: Sztuczka
  • Umiejętności: Wybierz rząd. Niszczy wszystkie rośliny na nim posiadające 3Siławpvzh lub mniej.
  • Rzadkość: Triassic - Super-Rzadka

Nikt nie wie skąd wzięły się wielka zielona dłoń i wielka fioletowa dłoń. Co się stanie gdy zaklaszczą?

Strategie

Z

Knockout jest użyteczną sztuczką, którą można zniszczyć rośliny będące poza zasięgiem kart takich jak Rolling Stone czy Weed Spray. To oznacza, że można jej użyć do zniszczenia roślin posiadających 3Siławpvzh, na przykład Briar Rose lub Wing-Nuta. Dodatkowo, może zniszczyć obie rośliny na danym rzędzie, jeśli nie posiadają więcej niż 3Siławpvzh. Jest to przydatne w walce z roślinami mającymi Team-Up lub do oczyszczenia zombie drogi do wrogiego bohatera.

Przeciw

Gracz musi uważać na tą sztuczkę, ponieważ może zrujnować całą strategię. Nie powinna być jednak zbyt groźna jeśli gracz posiada dużo roślin posiadających co najmniej 4Siławpvzh. Można też utrudnić bohaterowi zombie wykorzystanie tej karty przy pomocy roślin takich jak Forget-Me-Nuts czy Dark Matter Dragonfruit.

Galeria

KnockoutH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Knockout.

KnockoutH

Ciekawostki

Zobacz też