Kite Flyer jest rzadką kartą dla zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Brainy IconBrainy. Kosztuje 3PvZH Mózg i posiada 1Siławpvzh/3Hpwpvzh. Ma umiejętność Gravestone, dzięki której chowa się w grobie do fazy sztuczek zombie. Oprócz tego za każdym razem, gdy zada obrażenia, dobiera graczowi kartę.

Etymologia

Jego nazwa oznacza "osobę używającą latawca". Zombie jest nawiązaniem do Benjamina Franklina i jego eksperymentu z latawcem. Potwierdza to jego przynależność do naukowych i historycznych zombie, a także jego stary opis.

Historia wersji

1.4.14

  • Zmiana opisu: początkowo brzmiał Any resemblance to persons living or dead is purely coincidental. - Jakiekolwiek podobieństwo do osób żywych lub martwych jest czysto przypadkowe.

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribe: Science History Zombie
  • Abilities: Gravestone
    When this does damage, draw a card.
  • Rarity: Premium - Rare

The naysayers were right. Flying a kite in a lightning storm WAS a real bright idea.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Naukowy Historyczny Zombie
  • Umiejętności: Gravestone
    Gdy zada obrażenia, dobiera kartę.
  • Rzadkość: Premium - Rzadka

Jego przeciwnicy mieli rację. Używanie latawca w czasie burzy z piorunami BYŁO naprawdę światłym pomysłem.

Strategie

Z

Pomimo jego niskiej siły jest przydatną postacią, ponieważ pozwala graczowi zdobyć przewagę w kartach. Jednakże może stać się silnym zombie jeśli jest wspierany Zombot Drone Engineerem. Jeszcze większą skuteczność można uzyskać jeśli jest wspierany dodatkowymi atakami (np. umiejętnościami specjalnymi Electriciana czy Gadget Scientista) oraz gdy posiada umiejętności PvZH FrenzyFrenzy, PvZH StrikethroughStrikethrough czy PvZH OvershootOvershoot.

Przeciw

Gracz powinien starać się pokonać tego zombie by przeciwnik nie był w stanie dobrać dużej ilości kart. Dobrą taktyką jest zamrażanie go bądź zagranie rośliną z PvZH ArmoredArmored na jego rzędzie. Można również użyć kart kontrujących groby gdy się w nim znajduje.

Galeria

Kite FlyerH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Kite Flyer.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Kite FlyerH