Kitchen Sink Zombie jest okazjonalną kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Brainy IconBrainy. Kosztuje 6PvZH Mózg, posiada 3Siławpvzh/6Hpwpvzh oraz następujące umiejętności: BullseyeBullseye, dzięki której jego ataki ignorują Super-Block Meter bohatera, PvZH FrenzyFrenzy, która pozwala mu wykonać dodatkowy atak gdy zniszczy roślinę i przetrwa, PvZH ArmoredArmored 1, zmniejszająca zadawane mu obrażenia o 1 punkt, PvZH OvershootOvershoot 2, sprawiająca, że za każdym razem przed walką na jego rzędzie zadaje wrogiemu bohaterowi 2 punkty obrażeń, oraz PvZH Anti-HeroAnti-Hero 3, która zwiększa wartość jego siły o 3Siławpvzh gdy na jego rzędzie nie ma żadnej rośliny, czyli kiedy może atakować bohatera roślin.

Historia wersji

1.16.10

  • Tribes: Professional Mustache Zombie
  • Abilities: BullseyeBullseye, PvZH FrenzyFrenzy, PvZH ArmoredArmored 1, PvZH OvershootOvershoot 2, PvZH Anti-HeroAnti-Hero 3
  • Rarity: Event

He's got everything but the - no wait, he's got that too.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Profesjonalny Wąsaty Zombie
  • Umiejętności: BullseyeBullseye, PvZH FrenzyFrenzy, PvZH ArmoredArmored 1, PvZH OvershootOvershoot 2, PvZH Anti-HeroAnti-Hero 3
  • Rzadkość: Okazjonalna

Ma wszystko oprócz - nie, chwila, to też ma.

Strategie

Z

Kitchen Sink Zombie posiada wiele umiejętności, które potrafią ze sobą świetnie współgrać:

  • BullseyeBullseye uniemożliwia bohaterowi roślin zablokowanie jego ataków, co jednocześnie czyni umiejętności PvZH Anti-HeroAnti-Hero, PvZH FrenzyFrenzy i PvZH OvershootOvershoot skuteczniejsze,
  • PvZH FrenzyFrenzy pomaga mu przebić się przez słabsze rośliny, co ułatwia wykonanie potężnego ataku wymierzonego w bohatera roślin z umiejętnością PvZH Anti-HeroAnti-Hero,
  • PvZH OvershootOvershoot 2, ze względu na połączenie z BullseyeBullseye, pozwala na zadanie wrogiemu bohaterowi praktycznie nieuniknionych obrażeń (tylko Soul Patch i Uncrackable pozwalają bohaterowi roślin uniknąć obrażeń),
  • PvZH ArmoredArmored 1 czyni go trudniejszym do pokonania, co zwiększa jego szansę na przetrwanie i przez to wspomaga umiejętność PvZH FrenzyFrenzy,
  • PvZH Anti-HeroAnti-Hero 3 pozwala zadać wrogiemu bohaterowi ogromne ilości obrażeń przy sprzyjających okolicznościach; dzięki BullseyeBullseye atak jest niebezpieczniejszy, a dzięki PvZH FrenzyFrenzy użycie tej umiejętności jest łatwiejsze.

Koszt tej karty jest jednak wysoki, więc gracz musi dotrwać do odpowiedniej tury, by móc nim zagrać. Przez to jest również podatny na działanie wrogich sztuczek. Dobrą opcją może być zdobywanie dodatkowych mózgów lub zmniejszenie jego kosztu używając np. Flag Zombie lub Terror-Formera 10,000. Warto również rozważyć użycie go z pomocą Teleportu lub Teleportation Zombie, co uniemożliwi przeciwnikowi zareagowanie na tą kartę, lub też zagranie nim na środowisku Graveyard (w tym wypadku gracz musi jednak uważać na bohaterów w klasie GuardianGuardian, a w mniejszym stopniu także SmartySmarty). Inną opcją jest użycie Parasol Zombie, by był niewrażliwy na wrogie sztuczki.

Ponieważ Kitchen Sink Zombie posiada PvZH FrenzyFrenzy, można wykorzystywać go w połączeniu z Ancient Vimpirem, by otrzymywał dodatkowe +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh za każdą zniszczoną roślinę i tym samym jego atak stawał się jeszcze groźniejszy. Ze względu na jego przynależność do profesjonalistów i wąsów można również korzystać z niego w połączeniu z Zombie Middle Managerem i Mustache Waxerem.

Przeciw

Należy uważać na tego zombie, ponieważ połączenie jego umiejętności jest bardzo niebezpieczne jeśli gracz nie będzie w stanie go unieszkodliwić. Najlepszą opcją jest zniszczenie lub zmienienie go w słabszego zombie z pomocą sztuczek lub umiejętności niektórych roślin (np. Chompera). Trzeba jednak zachować ostrożność, gdyż przeciwnik może użyć Parasol Zombie, która da mu PvZH UntrickableUntrickable, przez co sztuczki będą przeciw niemu nieskuteczne. Jeżeli gracz nie ma takiej możliwości, jedyną bezpieczną opcją jest użycie przeciw niemu rośliny z co najmniej 7Siławpvzh (pod warunkiem, że nie dostał premii do zdrowia), co pozwala go zniszczyć, jednak nadal nie uchroni gracza przed umiejętnością PvZH OvershootOvershoot. W ostateczności można go spowolnić blokując go rośliną, jednak powinna ona mieć co najmniej 4Hpwpvzh (jeśli siła Kitchen Sink Zombie nie została zwiększona), bo w innym wypadku przebije się z umiejętnością PvZH FrenzyFrenzy.

Galeria

Kitchen Sink ZombieH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Kitchen Sink Zombie.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Kitchen Sink ZombieH

Ciekawostki

  • Opis i projekt tego zombie to nawiązanie do idiomu "everything but the kitchen sink" (w dosłownym tłumaczeniu "wszystko oprócz zlewu"), który oznacza "wszystko, co można sobie wyobrazić". Z tego powodu posiada aż 5 umiejętności.
  • Posiada najwięcej umiejętności specjalnych ze wszystkich kart.
    • Dodatkowo, tylko umiejętność BullseyeBullseye jest charakterystyczna dla klasy PvZH Brainy IconBrainy.
  • Jest to jedyny zombie posiadający PvZH FrenzyFrenzy, którego The Smash nie może normalnie wykorzystywać.