FANDOM

Brain Autor stracił mózg podczas pisania tego tekstu. Jeśli możesz, dokończ jego pracę.

MiniKaktus

Kaktus - klasa roślin pojawiająca się w serii Plants vs. Zombies: Garden Warfare oraz Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville, gdzie ma przypisaną rolę Obrony. Są to rośliny, które łączą umiejętności snajperskie ze zwiadowczymi. Mają one również dostęp do dronów, które mogą wykorzystać do bezpiecznego atakowania. Posiada standardową ilość zdrowia w serii Garden Warfare, ale zmniejszoną w Bitwie o Neighborville.

Jej broń w Garden Warfare to półautomatyczna broń z dobrym przybliżeniem, co pomaga w atakowaniu na dystans, która jest jednak niecelna gdy gracz nie przybliża. W Bitwie o Neighborville jej standardowa broń to broń automatyczna, a podczas przybliżania zmienia się w broń snajperską, która zwiększa swoje obrażenia, ale również ilość wykorzystywanych pocisków z magazynka, im dłużej gracz czeka pomiędzy wystrzałami.

Warianty

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

The Cactus is the long-range specialist of the Plant team, able to shoot high velocity needles at faraway Zombies. In her rooted form, she can dispatch her flying Garlic Drone to call in Corn Artillery strikes from above.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Kaktus to w drużynie roślin specjalista do walki z dystansu. Strzela do zombie szybkimi pociskami w postaci kolców. Gdy jest ukorzeniony, może uruchomić czosnkowego drona i zaatakować wroga z góry.

Opis w menu (Bitwa o Neighborville)

Kaktus

Rola: Obrona
Specjaliści w walce na duży dystans. Użyj płatkośmigła, by dostać się do wysoko położonych miejsc, lub posłuż się latającym czosnkiem, by zaatakować z powietrza.

Broń główna: Kolcostrzał
Szybkostrzelne kolce rażące na krótki dystans.

Dodatkowe: strzał kolcem - Przytrzymaj [przycisk celowania], aby strzelać na duży dystans. Naładowane strzały zadają większe obrażenia.

Czosnkowy dron

(uzupełnić)

Wygląd

Kaktus jest trójwymiarową wersją Cactusa z pierwszej części gry. Na całym ciele ma różne kolce. Wyglądem przypomina Karnegię olbrzymią, która jest charakterystyczna dla zachodnio-amerykańskiej flory.

Ulepszenia

  • Przetrenowane Kaktusowe załadowywanie - szybsze przeładowywanie
    CactusUpgrade
  • Dodatkowe kolce - więcej amunicji
  • Ostre kolce - większe obrażenia

Umiejętności specjalne

  • Mina ziemniaczana - mina ziemniaczana, która bezproblemowo powali przeciwnika
  • Czosnkowy dron - czosnkowy dron, może zesłać dużą ilość wybuchowej kukurydzy we wskazane miejsce; potrafi ostrzeliwać przeciwników z powietrza - gracz ma pełną kontrolę nad dronem
  • Orzechowa barykada - orzechowa osłona o małej wytrzymałości
  • Mini-mina ziemniaczana - pomniejszona mina o mniejszym rażeniu, ale można stawiać ich więcej za jednym razem
  • Karczochowy dron - ulepszona wersja drona mogąca latać dłużej i o większej wytrzymałości, ale zadająca mniejsze obrażenia
  • Żelazna dziewica - pojedyncza osłona z orzecha w metalowej zbroi; posiada większą wytrzymałość

Kaktus

Czosnkowy dron

(uzupełnić)

Strategia

Seria Garden Warfare

Jest to klasa nastawiona na strzelanie do przeciwników z dużej odległości. Zamaskowany Kaktus pozwoli na wydajny i bezpieczny ostrzał. Nie nadaje się na bezpośrednie starcia, z uwagi na trudności z celowaniem. Nie poleca się tej klasy osobom niecierpliwym i o słabych umiejętnościach w celowaniu. Doświadczeni gracze bezproblemowo poradzą sobie z tą klasą.

Zalecane jest znajdowanie sobie wysoko umiejscowionych punktów snajperskich i obłożenie ich orzechowymi osłonami. Dookoła warto ustawić miny, najlepiej zaraz za osłonami. W celu skorzystania z Czosnkowego drona, warto ukryć się (dobrym miejscem będzie punkt odradzania się całej drużyny). W przypadku kiedy zostaniemy zaatakowani z bliska, należy zacząć uciekać i jednocześnie kłaść za sobą miny. Jest wtedy szansa, że jak polegniemy to gracz/losowy Zombie natknie się na minę.

Bitwa o Neighborville

Kaktus potrafi strzelać pociskami snajperskimi które przydają się np. na diabelskim młynie w Szałowym parku. Pociski normalne są niecelne ale przydają się w bliskim strzale z ukrycia. Drony są przydatne w ukryciu i mogą użyć specjalnej mocy (uzupełnić nazwę) (uzupełnić resztę)

Galeria

CactusPVZGardenWarfare Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Kaktus.

CactusPVZGardenWarfare

Ciekawostki

  • Kaktus wg. opisu z gry to roślina płci żeńskiej.
  • Posiada największe przybliżenie przy celowaniu ze wszystkich klas roślin. Wiąże się to z jej umiejętnościami snajperskimi.