FANDOM

Może chodziło ci o inny typ Gargantuara?

Jurassic Gargantuar jest wariantem Gargantuara o specjalnych umiejętnościach ze świata Jurassic Marsh z gry Plants vs. Zombies 2. Posiada on o półtora większą wytrzymałość niż protoplaści, liczącą 270 punktów obrażeń, co czyni go najmocniejszym Gargantuarem w grze. Z innej strony, porusza się on nieco wolniej, bardziej narażając się na obrażenia ze strony roślin.

Opis w Suburban Almanac

TOUGHNESS: Great
SPEED: Stiff

Prehistoric provider of Mesozoic malarkey.

Damage: crushes plants with bone
Special: launches Jurassic Imp when damaged

Jurassic Gargantuar wonders how there can be zombies millions of years before the advent of humanity. He doesn't let it get in the way of his plant-bashing, however.

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość: Wielka
Szybkość: Zesztywniała

Prehistoryczny dostawca mezozoicznego nonsensu.

Obrażenia: niszczy rośliny swoją maczugą
Umiejętność specjalna: wyrzuca Jurassic Impa, po otrzymaniu pewnych obrażeń

Jurassic Gargantuar zastanawia się, jakim cudem zombie mogą istnieć miliony lat przed narodzinami człowieka. Jednakże, nie pozwól mu zniszczyć twoich roślin.

Występowanie

Player's House: Piñata Party

Jurassic Marsh: Dnie 12, 14, 15, 16, 19, 20, 22, 29, 30, 32 i La Brainsa Tarpits

Modern Day: Dnie 10 i 16

Strategie

Jurassic Gargantuar jest bardzo wytrzymałym zombie. W odróżnieniu od zwykłych wariantów Gargantuara, może on wytrzymać nie 2, a aż 3 rośliny natychmiastowe, co czyni je w starciu z nim dosyć słabe, jeśli nasza ofensywa miała by opierać się tylko na nich (można się nimi jednak wspomagać). Polecane jest stosowanie Primal Wall-nuta, z racji tego, że wytrzyma trzy jego uderzenia, Primal Peashootera, ponieważ będzie go odpychać, i Primal Potato Mine, z uwagi na niski recharge. Jeśli istnieje taka możliwość, należy przekierować przeciwko niemu wszystkie dinozaury. Mogą one załatwić sprawę za nas.
Skuteczny też może być atak Plant Food Electric Blueberry.

Galeria

Jurassic Gargantuar2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Jurassic Gargantuar.

Jurassic Gargantuar2

Ciekawostki

  • On i Pharaoh Zombie są jedynymi zombie (poza Zomboss'ami i zombie znajdującymi się w tęczy Glitter Zombie) potrafią przetrwać atak Electric Blueberry.
  • Jest on podobny do Giga-gargantuara, który też jest bardziej wytrzymały niż standardowy model Gargantuara.
  • Jest drugim najwytrzymalszym zombie w Plants vs. Zombies 2.

Zobacz też