Jolly Holly jest okazjonalną kartą roślin z Plants vs. Zombies Heroes dodaną z okazji Feastivusa. Należy do klasy SmartySmarty, kosztuje 5PvZH Słońce, posiada 4Siławpvzh/1Hpwpvzh. Ma umiejętność Amphibious, dzięki której może zostać zagrana na wodnych rzędach, a także po zagraniu PvZH Freeze Iconzamraża zombie na rzędach sąsiadujących z tym, na którym została zagrana.

Etymologia

Jolly Holly bazuje na ostrokrzewie, który jest jednym z symboli Bożego Narodzenia. Jej nazwa to połączenie słów "jolly" (wesoły) i "holly", czyli angielskiej nazwy ostrokrzewu. Jest to także nawiązanie do piosenki "A Holly Jolly Christmas".

Historia wersji

1.10.14

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Smarty
  • Tribe: Leafy Berry Plant
  • Ability: Amphibious
    When played: PvZH Freeze IconFreeze Zombies next door.
  • Rarity: Event

No exaggeration, she is ALWAYS in a great mood. Even when fighting Zombies. "What's not to love about saving the world?" she says.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Smarty
  • Podział: Liściasta Jagodowa Roślina
  • Ability: Amphibious
    Po zagraniu: PvZH Freeze IconZamraża zombie na sąsiadujących rzędach.
  • Rzadkość: Okazjonalna

Nie ma w tym przesady, ona jest ZAWSZE w świetnym humorze. Nawet gdy walczy z Zombie. "Czego nie da się kochać w ratowaniu świata?" mówi.

Strategie

Z

Jest to przydatna roślina do kontrolowania pola gry. Sama roślina może zostać użyta do pokonania zombie posiadającego do 4Hpwpvzh, a jej umiejętność uniemożliwia atak przeciwnikom na sąsiadujących rzędach, co pozwala ochronić roślinę lub bohatera. Warto wykorzystywać tą roślinę razem ze Snowdropami i Winter Squashami, co pozwoli lepiej wykorzystać jej umiejętność po zagraniu. Należy jednak używać jej ostrożnie gdy na polu gry jest Cryo-Yeti, tak jak w wypadku innych zamrażających kart. Umiejętność Amphibious zwiększa jej szanse na przetrwanie, a także pozwala zamrozić nieumarłego, do którego gracz nie ma dostępu w inny sposób. Umożliwia też Navy Beanowi zwiększenie jej statystyk.

Grając jako Nightcap można wykorzystać Jolly Holly wraz z Sergeantem Strongberrym lub High-Voltage Currantem, ponieważ zalicza się do jagód.

Przeciw

Roślina ta posiada tylko 1Hpwpvzh, dzięki czemu można ją łatwo pokonać. Ponieważ posiada 4Siławpvzh, jest podatna na Rocket Science i Slammin' Smackdown. Inną opcją jest użycie Squirrel Herder, ponieważ roślina ta jest zaliczana do jagód. Można też zniechęcić przeciwnika do użycia umiejętności tej karty z pomocą Cryo-Yeti. Problemem może się stać gdy zostanie zagrana kiedy na polu gry znajduje się Snowdrop lub Winter Squash, ponieważ może to namieszać w planach gracza.

Galeria

Jolly HollyH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Jolly Holly.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Jolly HollyH