FANDOM

Jelly Bean to Super-Rzadka karta roślin w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy SmartySmarty. Kosztuje 4PvZH Słońce i posiada 4Siławpvzh/3Hpwpvzh. Za każdym razem, gdy cokolwiek na polu bitwy zostanie cofnięte do ręki odpowiedniego bohatera, roślina ta dostaje +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh. Dodatkowo, można tą kartą zastąpić inną kartę typu Bean, dzięki czemu gracz będzie zdolny cofnąć dowolnego zombie do ręki bohatera zombie.

Etymologia

Jelly Bean pochodzi od słodyczy o tej samej nazwie.

Historia wersji

1.22.12

  • Dodano do gry.

1.24.6

  • Zmniejszenie zdrowia: z 4Hpwpvzh do 3Hpwpvzh.

Statystyki

  • Class: Smarty
  • Tribe: Bean Plant
  • Abilities: This gets +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh when anything is bounced.
    Bean Evolution: Bounce a Zombie.
  • Rarity: Colossal - Super-Rare

"It's not how hard the Zombies knock you down. It's how hard you bounce back."

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Smarty
  • Podział: Fasolowa Roślina
  • Umiejętności: Dostaje +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh gdy cokolwiek zostanie cofnięte.
    Ewolucja Fasoli: Cofa zombie.
  • Podział: Kolosalna - Super-Rzadka

"Nieważne jak mocno spadniesz na dno przez zombie. Ważne jak mocno się od niego odbijesz."

Strategie

Z

Jelly Bean jest przeciętną kartą jeśli chodzi o statystyki. Posiada jednak umiejętność, która może być wykorzystywana zarówno do kontrowania niektórych kart zombie, na przykład Zombie Yeti lub Pogo Bouncera, a także w taliach wykorzystujących dużą ilość kart cofających rośliny i zombie. Warto też pamiętać, że gracz może zastąpić Jelly Beanem inną Fasolę na polu gry, co poskutkuje możliwością cofnięcia jakiegokolwiek zombie na polu gry i tym samym natychmiastowemu zdobyciu premii do statystyk. Warto więc dodawać do talii inne karty będące Fasolami, jeśli gracz ma zamiar używać Jelly Beana.

Przeciw

Jeśli przeciwnik użyje Jelly Beana gracz powinien uważać, ponieważ przeciwnik może zacząć używać wielu kart z umiejętnością Bounce, przez co gracz będzie miał kłopoty z blokowaniem i zadawaniem obrażeń, podczas kiedy bohater roślin zdobędzie wyjątkowo niebezpieczną kartę. Gracz musi również uważać grając jako zombie z klas PvZH Beastly IkonaBeastly lub PvZH Sneaky IconSneaky, ponieważ klasy te posiadają karty z umiejętnością Bounce, których użycie może okazać się wielkim błędem jeśli nie zostanie to dobrze przemyślane. Ewentualną możliwością jest cofnięcie samego Jelly Beana, ponieważ nie zyska on dodatkowych statystyk, a nawet jego początkowe statystyki zostaną przywrócone. Gracz może również użyć Rocket Science, a po otrzymaniu premii do siły także Cut Down to Size.

Należy też pamiętać o jego Ewolucji - przeciwnik może poświęcić inną fasolę na polu bitwy, dzięki czemu cofnie on jednego z zombie i roślina ta automatycznie rozpocznie jako 5Siławpvzh/4Hpwpvzh. To jednak oznacza, że można od razu zniszczyć go z pomocą Cut Down to Size.

Galeria

Jelly BeanH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Jelly Bean.

Jelly BeanH