FANDOM

Jazda na rakiecie
Jazda na rakiecie jest drugą zdolnością Gwiazdy Kina Akcji w Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville. Pozwala ona na wzniesienie się w powietrze na wielkiej rakiecie oraz wystrzeliwanie ciągłej serii pocisków przez 4 sekundy. Podczas używania tej zdolności gracz nie może się jednak poruszać. Odnowienie tej zdolności trwa ok. 18 sekund.

Opis

Wzleć w powietrze i wystrzel grad wybuchowych pocisków.

Strategie

Grając jako Gwiazda Kina Akcji

Jazda na rakiecie jest dobrą zdolnością do ostrzelania niespodziewających się wrogów, ponieważ potrafi zadać bardzo dużo obrażeń. Gracz jest jednakże podatny na ataki po jej aktywacji, więc nie jest już tak użyteczna w konfrontacji. Może się jednak nadal przydać do unikania niektórych niebezpiecznych zdolności, na przykład Tunelu Pożeracza.

Grając jako roślina

Należy uważać na tę zdolność, ponieważ użyta z zaskoczenia potrafi namieszać. Jeśli jednak ten nie celuje w gracza, jest bardzo wrażliwym celem, ponieważ nie jest w stanie się poruszać, przez co gracz może go atakować bez problemu. Jeśli jest blisko, można uniknąć obrażeń od tej zdolności poprzez podbiegnięcie pod niego, gdyż wtedy nie jest on w stanie mierzyć w gracza.

Galeria

Jazda na rakiecie Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Jazda na rakiecie.

Jazda na rakiecie