FANDOM

Mapa Ta strona nie posiada napisanej strategii. Jeśli możesz, opracuj ją.

Jagodostrzelec (Berry Shooter) to wariant Groszkostrzelca, pojawiający się w Plants vs. Zombies: Garden Warfare. Postać ta pojawiła się w pakiecie Tactical Taco Party DLC. Obrażenia od rozprysku zadawane przez ten wariant, należą do jednych z największych w grze.

Opis w Albumie z naklejkami

This blue, berry-boosted beauty deals extra splash damage at a slower rate of fire - perfect for vanquishing the elusive, overly ambitious opponent.

TŁUMACZENIE

Ta niebieska, jagodowo-doładowana piękność zadaje dodatkowe obrażenia od rozprysku przy mniejszej szybkostrzelności - idealnie, by pokonać nieuchwytnego i zbyt ambitnego przeciwnika.

Wygląd

Głowa Jagodostrzelca jest niebieska, dodatkowo na jej szczycie znajdują się różne jagody. Łodyga w odróżnieniu od innych Groszkostrzelców jest brązowa, a nie zielona.

Ulepszenia

  • Speed Ripener – szybsze przeładowywanie
    BerryShooterUpgrade
  • Reinforced Fruit Press – więcej amunicji
  • Bluer Blueberries – większe obrażenia

Strategia

Grając jako Jagodostrzelec

(Do uzupełnienia)

Grając przeciwko Jagodostrzelcowi

(Do uzupełnienia)

Galeria

Jagodostrzelec Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Jagodostrzelec.

Jagodostrzelec

Ciekawostki

  • Jest to jedna z pięciu postaci, które przy odblokowaniu posiadają już wszystkie ulepszenia.
  • Jego przetłumaczona nazwa na polski pojawiła się na oficjalnej stronie gry przy okazji premiery Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2.
  • On, Plazmowy Groszek, Kamienny Groszek i Elektrogroszek to jedyne warianty Groszkostrzelca, które nie strzelają grochem.
  • Jest jedną z postaci sponsorowaną przez daną markę. Reszta to Cytrusowy Kaktus, Chester Pożeracz i Dr. Chester.
    • Marką, którą miał promować w grze była Aquafina FlavorSplash.
  • Z uwagi, że był postacią promocyjną, nie został dodany do Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2, tak samo jak reszta tego typu postaci.
  • Prawdopodobnie, Kamienny Groszek jest dla niego zamiennikiem w GW2, cechując się równie wysokimi obrażeniami obszarowymi i niską szybkostrzelnością.