FANDOM

TorchwoodPvZ2 Zawartość przedstawiona na tej stronie jest niedostępna lub dostępna tylko przez pewien czas. TorchwoodPvZ2
Może chodziło ci o Jack O' Lanterna z Plants vs. Zombies Heroes?

Jack O' Lantern to dostępna przez krótki czas roślina ofensywna z gry Plants vs. Zombies 2, dostępna podczas aktualizacji Lawn of Doom.

Używa swojej umiejętności gdy na nią naciśniemy; pluje ogniem na 3 najbliższe kratki przed sobą przez kilka sekund. By to jednak zrobić, po pięciu użytkach lub kilku dłuższych chwilach musi się naładować. Za jednym razem zabiera 18 punktów zdrowia, i może zabrać wrogom ich aż 90, co stanowi połowę zdrowia zwykłego Gargantuara. Potrzebuje 5 sekund by powrócił jej najmniejszy płomień, jeśli cały zostanie wyczerpany.

Etymologia

Jack O'Lantern pochodzi od dyni. Sama nazwa wywodzi się z halloweenowych lampionów o tej samej nazwie.

Opis w Almanacu

Sun cost: 225

DAMAGE: Heavy
RECHARGE: Sluggish

Jack O' Lanterns spray fire down a lane, doing extensive burning damage over a short distance.

Usage: tap for single flame burst; tap and hold for more powerful flame jet
Special: fire recharges over time

"Boo! Mwah-ha-ha-haaaaah," opines Jack O' Lantern. Oh, yes. Things and stuff are scheduled to be seriously spooky when he's around. Count on it."

TŁUMACZENIE

Koszt: 225

Obrażenia: Ciężkie
Odnawianie: Powolne

Jack O'Lanterny rozpryskują ogień na podłożu ogródka, zadając wysokie obrażenia od ognia na krótkim dystansie.

Użycie: naciśnięcie dla pojedynczego słupu ognia, przytrzymanie dla mocniejszego ognia.
Umiejętność specjalna: ogień musi się odnowić

"Boo! Mwah-ha-ha-haaaaah," wyraził to co myśli Jack O'Lantern. "O, tak. Te wszystkie okrzyki są naprawdę straszne, gdy się ich nie spodziewasz. Pamiętaj o tym."

Ulepszenia

Gdy użyjemy na nim Plant Fooda, wystrzeli przed siebie ogromną kulę ognia, zabierając 45 punktów zdrowia najbliższym zombie.

Strategie

Jack O'Lanterny, z uwagi na krótki zasięg, powinno się stawiać jak najbliżej linii defensywy. Gdy w pobliżu znajduje się kilkoro zombie, jest najprzydatniejszy. Bardzo wysoka cena wymaga sadzenia przed nim roślin typu Wall-nut. Jest przydatny na poziomy Last Stand, pomimo swojego kosztu.

Galeria

Jack O' Lantern Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Jack O' Lantern.

Jack O' Lantern

Ciekawostki

  • Jack O' Lantern, Ghost Pepper i Witch Hazel są jedynymi roślinami wydanymi w okresie Halloween.
  • Jest jedyną rośliną kosztującą 225 słońca.
  • Jego ogień jest mniejszy niż ten generowany przez efekt Plant Food Fire Peashooter.
  • Nie można go posadzić na wagonikach w Wild West.
  • Jack O' Lantern, Pumpkin, Smashing Pumpkin oraz Dyniowa wiedźma są jedynymi roślinami bazującymi na dyni.