FANDOM

Jack-in-the-Box Zombie to zombie z etapu Mgła z gry Plants vs. Zombies. Przeciwnik wybucha po jakimś czasie, niszcząc wszystkie rośliny na obszarze 3x3, jeżeli go wcześniej nie zabijemy.

Opis w Suburban Almanac

JACK-IN-THE-BOX ZOMBIE

This zombie carries an explosive surprise.

Toughness: medium
Speed: fast
Special: jack-in-the-box explodes
Weakness: magnet-shroom

This zombie shivers, not because he's cold but because he's crazy.

TŁUMACZENIE

JACK-IN-THE-BOX ZOMBIE

Ten zombie przynosi wybuchową niespodziankę.

Wytrzymałość: średnia
Szybkość: szybka
Umiejętność specjalna: jack-in-the-box wybucha
Słabość: magnet-shroom

Ten zombie drży, nie dlatego, że jest mu zimno, lecz dlatego, że jest szalony.

Występowanie

Strategie

Największą słabością Jack-in-the-Box Zombie jest Magnet-shroom, który przyciągnie jego pudełko, przez co zombie ten nie będzie w stanie wybuchnąć. Dobrze jest również używanie roślin obszarowych lub takich, które mogą atakować kilku przeciwników na raz, jak np. Fume-shroom, ponieważ zombie z pudełkiem może iść zaraz za innymi przeciwnikami, przez co trudno by było go zabić.

Vasebreaker

W Vasebreakerze jeżeli za pomocą Plantern zobaczymy zombie z pudełkiem, nie należy jej niszczyć, ponieważ zombie w tym trybie automatycznie wybucha po ujawnieniu i niszczy wszystkie wazy na obszarze 3x3 co może na nas sprowadzić przegraną.

Galeria

Jack-in-the-Box Zombie1 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Jack-in-the-Box Zombie.

Jack-in-the-Box Zombie1

Ciekawostki

  • Jack-in-the-Box Zombie, Dancing Zombie i Ladder Zombie, to jedyne zombie, które mogą używać swoich specjalnych umiejętności, będąc zahipnotyzowanymi przez Hypno-shrooma.
  • Jeżeli Magnet-shroom, zabierze temu zombie pudełko z rąk, ten dalej będzie ruszał rękami, jakby je miał.
  • Jack-in-the-Box Zombie to jeden z trzech zombie, który chodzi bez butów. Pozostałe to Imp i Zombie Yeti.
  • Jeżeli głowa Jack-in-the-Box Zombie odpadnie, to będzie to ta, którą posiada zwykły Zombie, mimo tego, że jest całkiem inna. Podobnie się dzieje z Newspaper Zombie.
  • Gdy zostanie spowolniony przez Snow Pea lub Winter Melona, muzyka dalej będzie grała w tej samej prędkości.
  • Powodem dla którego Jack-in-the-Box Zombie nosi takie ubranie jest prawdopodobnie to, że przed śmiercią był w szpitalu psychiatrycznym.
  • Zombie ten nie może zjeść Spikerocka, jednak może zabić go jedną eksplozją, nawet kiedy ten ma pełną ilość zdrowia.

Zobacz też