Interstellar Bounty Hunter jest legendarną kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes należącą do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly. Zagranie nią kosztuje 4PvZH Mózg i posiada ona 4Siławpvzh/4Hpwpvzh. Posiada umiejętności Hunt (przenosi się na wolny rząd, na którym została zagrana nowa roślina) oraz PvZH FrenzyFrenzy. Dodatkowo, po zniszczeniu rośliny dobiera graczowi kartę.

Historia wersji

1.16.10

  • Tribes: Science Pirate Zombie
  • Ability: Hunt, PvZH FrenzyFrenzy
    When this destroys a Plant, draw a card.
  • Rarity: Galactic - Legendary

If you have a bounty on your head, she won't stop until she eats your brains. It's not personal. It's just business.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Naukowy Piracki Zombie
  • Umiejętność: Hunt, PvZH FrenzyFrenzy
    Gdy zniszczy roślinę, dobiera kartę.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Legendarna

Jeśli za twoją głowę wyznaczono nagrodę, nie spocznie dopóki nie zje twoich mózgów. To nic osobistego. To tylko biznes.

Strategie

Z

Interstellar Bounty Hunter jest przydatną postacią, ponieważ może przenosić się na inne rzędy, jeśli rośliny są tam grane. To pozwala na zablokowanie ataku lub też zniszczenie niebezpiecznej rośliny. Dodatkowo za każdym razem, gdy zniszczy roślinę, dobiera kartę. Jej umiejętności są jeszcze lepsze w połączeniu z jej umiejętnością PvZH FrenzyFrenzy, ponieważ może przebić się przez słabsze rośliny i tym samym zaatakować bohatera, lub ewentualnie drugą roślinę, co z kolei da szansę na kolejną kartę i jeszcze jeden ponowny atak, o ile roślina ta zostanie przez nią zniszczona. Dzięki niej może ona również otrzymać premię do statystyk dzięki Ancient Vimpire'owi. Najlepiej zagrać ją jak najwcześniej, ponieważ w późniejszych fazach gry przeciwnik będzie miał więcej możliwości sprawienia, by karta ta była mniejszym zagrożeniem - zarówno silniejszymi roślinami, jak i wykorzystaniem rośliny by usunąć ją z rzędu, na którym zagrał wcześniej inną postać. Warto zwiększać jej statystyki by łatwiej wykorzystać jej umiejętności. Warto też pozwalać jej wykonywać Dodatkowe Ataki (normalnie jest to możliwe tylko dla Immorticii).

Interstellar Bounty Hunter należy do kart typu Science, dzięki czemu można ją skutecznie wykorzystywać w połączeniu z Interdimensional Zombie, Zombot Drone Engineerem i Gadget Scientistem (w normalnych warunkach jest to strategia tylko dla Immorticii). Dostaje też premie od Swashbuckler Zombie i Captaina Flameface'a, ponieważ jest piratem (takie połączenie jest normalnie dostępne tylko jako Brain Freeze'a).

Przeciw

Gracz musi uważać jeśli Interstellar Bounty Hunter jest na polu gry, ponieważ jej umiejętność Hunt może namieszać w strategii gracza, ponieważ może się przenieść na rząd z ostatnią zagraną rośliną (o ile rząd ten nie jest zajęty przez innego zombie oraz nie jest rzędem wodnym). Trzeba też pamiętać, że dobiera przeciwnikowi kartę oraz wykonuje Dodatkowy Atak jeśli zdoła zniszczyć roślinę. Jeśli znajduje się ona na polu walki, najlepiej zagrać karty tak, by skończyła na rzędzie z rośliną mogącą ją zniszczyć i/lub przetrwać jej atak. O ile dobór kart nie może zostać skutecznie skontrowany, umiejętność PvZH FrenzyFrenzy nie zostanie wykorzystana jeśli zostanie zniszczona w wyniku walki lub jeśli Wing-Nut jest na polu gry.

Galeria

Interstellar Bounty HunterH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Interstellar Bounty Hunter.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Interstellar Bounty HunterH

Ciekawostki

  • We wcześniejszych wersjach gry, gdy Interstellar Bounty Hunter zniszczyła roślinę, jednak sama również została pokonana, bohater zombie nie dobierał karty. Zostało to jednak zmienione w późniejszej aktualizacji.