Intergalactic Warlord jest legendarną kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes dodaną w aktualizacji Galactic Gardens. Kosztuje 5PvZH Mózg i posiada 2Siławpvzh/2Hpwpvzh. Gdy zostanie zagrany, wszystkie zombie (w tym on sam) będą otrzymywać dodatkowe +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh do końca gry.

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Hearty
  • Tribes: Mustache Pirate Zombie
  • Ability: When played: For the rest of the game, all zombies get +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
  • Rarity: Galactic - Legendary

In space Zombie circles, he's a very powerful figure. Just don't talk about him in front of Huge-Gigantacus. There's some jealousy there.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Hearty
  • Podział: Wąsaty Piracki Zombie
  • Umiejętność: Po zagraniu: Do końca gry, wszystkie zombie dostają +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Legendarna

Jest bardzo potężną postacią w kręgach kosmicznych Zombie. Jednakże nie mów o nim przed Huge-Gigantacusem. Między nimi jest trochę zazdrości.

Strategie

Z

Jest to bardzo groźna postać pomimo jego niskich statystyk, ponieważ po tym, jak zostanie zagrany, czyni wszystkie zombie silniejszymi, przez co mogą sprawić ogromny kłopot bohaterowi roślin. Warto go wykorzystywać z tanimi zombie, by przeciwnik nie mógł skutecznie reagować na nie.

Intergalactic Warlord może być niszczycielską postacią w taliach Neptuny lub The Smasha. Mogą oni używać Firefightera lub Secret Agenta by go cofnąć do swojej ręki i ponownie wykorzystać jego umiejętność, dając tym każdemu swojemu zombie dodatkowe premie. Neptuna dodatkowo może skorzystać z In-Crypted lub Mixed-Up Gravediggera by schować go w Gravestone, co prawdopodobnie poskutkuje dodatkowymi premiami (należy mieć na uwadze, że grób może zostać zniszczony).

Przeciw

Gracz nie ma wpływu na umiejętność tej postaci, przez co ten zombie może ułatwić zwycięstwo przeciwnikowi. Dobrą opcją jest niszczenie jak największej ilości wrogów, by gracz miał mniejsze trudności w pokonywaniu ulepszonych przeciwników. Gracz powinien unikać używania umiejętności Bounce na nim, jeśli nie jest to konieczne do zwycięstwa.

Galeria

Intergalactic WarlordH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Intergalactic Warlord.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Intergalactic WarlordH