FANDOM

Intensive Carrot to szósta roślina w odblokowywana w Neon Mixtape Tour w Plants vs. Zombies 2. Jest ona rośliną natychmiastową, którą jeśli wybierzemy, to na polach gdzie zostały zjedzone rośliny, pojawiają się szare duszki. Kiedy postawimy Intensive Carrot na szarej roślinie, powraca do życia z połową maksymalnego zdrowia.

Etymologia

Intensive Carrot bazuje się na podstawie marchewki. Wyraz 'intensive' jest opisem tego, że intensywnie odradza rośliny.

Opis w Suburban Almanac

Sun cost: 100

AREA: Tile
RECHARGE: Sluggish

Intensive Carrot brings eaten plants back to life.

Usage: single use, instant

"How do I revive defeated plants?" asks Intensive Carrot. "In a word: Vitamins. Vitamins and sorcery."

TŁUMACZENIE

Koszt: 100

Obszar: Pole
Odnawianie: Powolne

Ożywia zjedzone rośliny.

Użycie: Pojedyncze, natychmiastowe

"Jak ożywiam pokonane rośliny?" zapytała się sama siebie Intensive Carrot. "Jednym słowem: Witaminy. Witaminy i czary".

Strategie

Intensive Carrot jest potężną rośliną, ale jego moc ożywiania powinna być właściwie użyta by korzystać jej potencjał. Najlepiej używać jej na drogich roślinach typu Winter Melon, Melon-pult, Banana Launcher czy też Strawburst, lub tych ulepszonych z Zen Gardena. Nie jest opłacalna na tanich roślinach typu Potato Mine, Primal Potato Mine czy też Wall-nut oraz wszystkich innych, których koszt jest mniejszy niż 100 słońc. Można ją jednak wykorzystywać do odrodzenia Hypno-shrooma, dzięki czemu można zahipnotyzować dwójkę zombie i zaoszczędzić na tym 25 słońc.

Często jednak jest nieskuteczna i zabiera jedno miejsce przy wyborze roślin. Nie warto jej wtedy brać.

Galeria

Intensive Carrot1 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Intensive Carrot.

Intensive Carrot1

Ciekawostki