FANDOM

Imprezowa Róża to legendarny wariant Róży w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. By ją odblokować, należy zdobyć dwie naklejki w trybie Nieskończoności, jednak gracze, którzy zakupili imprezowe ulepszenie gry, otrzymują tą postać w specjalnej paczce.

Jej broń posiada mniejszy magazynek w porównaniu do podstawowego wariantu, lecz posiada pasek "Czas na imprezę!". Po pokonaniu odpowiedniej ilości przeciwników (5 grywalnych zombie) aktywuje tryb imprezowy, w którym dostaje ona premię do prędkości do poruszania się oraz do zadawanych obrażeń, jednak gdy zostanie pokonana i nie będzie wskrzeszona, pasek zostaje wyzerowany.

Opis w Albumie z naklejkami

Gdy na przyjęciu pojawia się Imprezowa Róża, nuda przestaje istnieć. Fajerwerki z jej imprezowego ostu sprawiają, że rośliny balują do białego rana.

Opis w grze

Pokonaj wrogów, aby zapełnić jej wskaźnik i wejść w tryb imprezowy, w którym poruszasz się szybciej i zadajesz dodatkowe obrażenia!

Wygląd

Jej wygląd jest bardzo podobny do podstawowej Róży, jednak posiada bardziej jaskrawe kolory. Na głowie nosi bandanę, a także posiada różowe bransolety na szyi i ręce. Ma pomalowaną twarz.

Strategia

Grając jako Imprezowa Róża

Gracz powinien trzymać się blisko reszty drużyny grając tą postacią. Nie powinno się wchodzić w bezpośrednie konfrontacje z przeciwnikiem ze względu na ryzyko utraty postępu do legendarnego trybu. Zamiast tego, opłaca się uciec z pomocą magicznej zagadki. Najlepiej atakować przeciwnika skupionego na walce z inną rośliną lub niespodziewającego się ataku. Jeśli gracz zostanie pokonany, powinien zaczekać i pozwolić się wskrzesić, ponieważ to nie zeruje licznika.

Gdy gracz wejdzie w tryb imprezowy, powinien unikać korzystania z magicznej zagadki, ponieważ to natychmiastowo zakończy jego działanie. Opłacalne jest to tylko w momentach, gdy poziom jej zdrowia jest bardzo niski.

Grając przeciwko Imprezowej Róży

Imprezową Różę najlepiej atakować z zaskoczenia, by nie mogła skontrować natarcia swoimi zdolnościami. Warto wspierać się również umiejętnościami, które uniemożliwią jej ich wykorzystanie, przez co stanie się łatwiejszym celem. Gdy jest w trybie imprezowym, dobrym pomysłem jest unikanie konfrontacji, ponieważ stanowi wtedy większe zagrożenie.

Galeria

Imprezowa Roza Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Imprezowa Róża.

Imprezowa Roza

Ciekawostki