FANDOM

Może chodziło ci o inny wariant Impa?

Imp Porter to specjalny wariant Impa występujący w Plants vs. Zombies 2. Po wejściu na złote pole upuszcza na nie swój plecak, który staje się namiotem (sam zombie w trakcie tego działania zostaje zniszczony). Dopóki namiot nie zostanie zniszczony, będą z niego wychodzić Adventurer Zombie, Conehead Adventurer Zombie i Buckethead Adventurer Zombie. Jeśli Imp Porter nie dotrze na złote pole i zostanie pokonany, upuści plecak na pole za tym, na którym się znajduje, niszcząc przy tym będącą tam roślinę. Upuszczony plecak blokuje pociski lecące w linii prostej.

Etymologia

Jego nazwa pochodzi od podziału słowa importer na Imp i porter (w języku polskim tragarz).

Opis w Suburban Almanac

Toughness: Protected
Speed: Basic

Drops pack on Gold Tile; pack becomes tent from which zombies emerge.

Imp Porter is stronger than he looks. He's also more charming, smarter and has a better education.

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość: Chroniona
Szybkość: Podstawowa

Upuszcza plecak na Złote Pole; plecak staje się namiotem z którego wychodzą zombie.

Imp Porter jest silniejszy niż na to wygląda. Jest też bardziej czarujący, mądrzejszy i ma lepszą edukację.

Występowanie

Strategie

Nie warto dopuszczać Impa Portera do wejścia na złote pole, ponieważ zombie wychodzący z namiotu mogą sprawić kłopot. Dobrą opcją jest postawienie na tych polach lub przed nimi roślin defensywnych. Ponieważ ten przeciwnik jest Impem, można się go pozbyć bez większego problemu używając Shrinking Violet. Celery Stalker nie jest przeciw niemu zbyt skuteczny, ponieważ gdy Imp zostanie przez niego pokonany, przeciwnik upuści plecak na roślinę, niszcząc ją.

Galeria

Imp Porter2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Imp Porter.
Imp Porter2

Ciekawostki

  • Pojawia się w niektórych poziomach pozbawionych złotych pól i w których gracz nie może użyć Gold Leaf pomimo faktu, że nie może nigdzie rozłożyć namiotu.
    • Jednakże upuszczanie przez niego plecaka może być powodem, dla którego się tam pojawia.
  • Jest to najwytrzymalszy i najwolniejszy ze wszystkich Impów.
  • Jeśli zostanie zahipnotyzowany przez Hypno-shrooma, po wejściu na złote pole nie rozłoży namiotu.
  • Imp Porter po pokonaniu upuszcza swój plecak tylko wtedy, gdy siada po odpadnięciu głowy.
  • Wydaje inne dźwięki niż pozostałe Impy - są to dźwięki podobne do tych, które wydaje Zombie Bull Rider, kiedy ma zostać wyrzucony przez Zombie Bulla.

Zobacz też