Ice Moon to środowisko i supermoc Huge-Gigantacusa w Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Sneaky IconSneaky. Kosztuje 1PvZH Mózg i daje zombie na swoim rzędzie umiejętność PvZH StrikethroughStrikethrough, dzięki której mogą atakować wszystkie rośliny na tym rzędzie oraz bohatera roślin jednocześnie. Dodatkowo, gdy zostanie zagrane, PvZH Freeze Iconzamraża rośliny na tym rzędzie.

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: PvZH Sneaky IconSneaky
  • Tribe: Superpower Environment
  • Abilities: Zombies here get PvZH StrikethroughStrikethrough.
    When played: PvZH Freeze IconFreeze all Plants here.
  • Rarity: Super-Rare

Be sure to pack a warm sweater.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: PvZH Sneaky IconSneaky
  • Podział: Supermoc, Środowisko
  • Umiejętności: Zombie na tym rzędzie dostają PvZH StrikethroughStrikethrough
    Po zagraniu: PvZH Freeze IconZamraża rośliny na tym rzędzie.
  • Rzadkość: Super-Rzadka

Pamiętaj by spakować ciepły sweter.

Strategie

Z

Ze względu na umiejętności tego środowiska, może ono zostać wykorzystane zarówno w celach defensywnych, jak i ofensywnych. Można skorzystać z dawanej umiejętności PvZH StrikethroughStrikethrough skuteczniej używając zombie posiadającego dużo siły, umiejętność BullseyeBullseye lub umiejętność aktywowaną po zadaniu obrażeń lub zranieniu bohatera przeciwnika. Szczególnie destruktywnym jest Shieldcrusher Viking, który opróżnia pasek bloku bohatera roślin, gdy go zrani. Zamrażanie można z kolei wykorzystać by uniknąć otrzymania obrażeń przez dane rośliny, uratować ważnego zombie lub zwiększyć statystyki Cryo-Yeti.

Przeciw

Jeśli przeciwnik gra jako Huge-Gigantacus lub wykorzystał Thinking Cap bądź umiejętność Quasar Wizarda, należy uważać na to środowisko, ponieważ jest w stanie namieszać w planach gracza. Najlepiej używać potężnych roślin na wzniesieniach, by przeciwnik nie mógł ich zamrozić umiejętnością tego środowiska. Umiejętność PvZH StrikethroughStrikethrough może okazać się zgubna jeśli przeciwnik ma silne zombie, zwłaszcza jeśli zdrowie bohatera gracza jest niskie. Warto więc zastąpić Ice Moon własnym środowiskiem, jeśli gracz ma do takiego dostęp.

Galeria

Ice MoonH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Ice Moon.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Ice MoonH

Ciekawostki

  • Jest jedną z dwóch supermocy, które są środowiskami. Druga to Teleportation Station.
    • Co ciekawe, obie należą do Huge-Gigantacusa.
  • Jest jedynym środowiskiem z umiejętnością aktywowaną po zagraniu.