Hydraulik jest wariantem Inżyniera w Plants vs. Zombies: Garden Warfare i Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jego broń wyróżnia się potężniejszymi obrażeniami obszarowymi, jednak posiada mniejszy magazynek. Tak jak większość postaci, jest odblokowywany poprzez znalezienie pięciu elementów postaci w pakietach naklejek.

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

The Plumber Zombie brings the tools of his trade to the fight, capable of launching his explosive plungers with amazing accuracy. He can also unclog Outhouse Zombies when needed.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Hydraulik walczy swoimi narzędziami. Z niezwykłą precyzją strzela wybuchowymi przepychaczami. W razie potrzeby może też odblokować zombie w wychodkach.

Opis w grze

Toaletowa moc strzału przepychaczem zadaje jeszcze silniejsze obrażenia obszarowe.

Wygląd

Hydraulik nosi na głowie przepychacz, a na plecach toaletę z jakimiś urządzeniami. Można także zauważyć, że nosi znacznik z imieniem "Bob". Wersja z pierwszej części nosi również zarost, którego wersja z drugiej części nie posiada.

Ulepszenia

PlumberUpgrade
  • Improved Plunger Stacking - więcej amunicji
  • Less Slippery Reloader - szybsze przeładowanie
  • Enhanced De-clogging - większe obrażenia

Strategie

Grając jako Hydraulik

Ze względu na obrażenia obszarowe jego broni, Hydraulik w walce z grupami roślin spisuje się lepiej od innych wariantów. Jest to więc użyteczny wariant w trybach gry, w których rośliny znajdują się blisko siebie, na przykład w Ogrodach i cmentarzach.

Grając przeciwko Hydraulikowi

Walka z Hydraulikiem może być problematyczna, ponieważ jego broń zadaje duże obrażenia obszarowe, przez co jest niebezpieczniejsza od broni innych Inżynierów. Warto jednak pamiętać, że Hydraulik musi też częściej przeładowywać, co może zapewnić dobrą okazję do pokonania go.

Galeria

Hydraulik GW2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Hydraulik.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Hydraulik GW2

Ciekawostki

  • Znacznik z imieniem sugeruje, że imię Hydraulika to Bob.
  • Utracił zarost w Garden Warfare 2, tak samo jak większość Inżynierów z wyjątkiem Ogrodnika.