FANDOM

Hurrikale jest rośliną Premium za gemy o pojedynczym użyciu, występującą w Plants vs. Zombies 2. Jest on możliwy do kupienia od 5 stycznia 2015 roku. Roślina ta była realizowana do Sneak Peeka z Frostbite Caves Part 1.

Hurrikale spowalnia i cofa wszystkie zombie w linii o 5 pól do tyłu. Podobnie jak Blover, Hurrikale potrafi zdmuchnąć latające zombie, ale tylko w linii, na której został posadzony. Może również zdmuchnąć wszystkie pyłki dwóm Dandelionom, które znajdują się na tej samej linii co on.

Etymologia

Hurrikale to połączenie słowa hurricane oznaczającego huragan ze słowem kale oznaczającym kapustę włoską.

Opis w Suburban Almanac

Sun cost: 100

Area: Lane

Hurrikales push back all zombies in their lane with a chilling wind.

Usage: Single use, instant
Special: chills affected zombies
Special: blows avay flying zombies in lane

You could say Hurrikale is a "blow hard" in the truest sense of the phrase. He is the first chair trombonist in the Biennial Philharmonic Orchestra. He is also proficient in the trumpet, saxophone and the tuba. But man o' man, you should really see him on the flugelhorn. Dude absolutely kills it.

TŁUMACZENIE

Koszt słońca: 100

Obszar: Linia

Hurrikale odpycha wszystkie zombie w ich linii z chłodnym wiatrem.

Użycie: Pojedyncze, natychmiastowe
Umiejętność specjalna: nakłada efekt spowolnienia
Umiejętność specjalna: zdmuchuje latających zombie w linii

Można powiedzieć, że Hurrikale jest "chwalipiętą", ale trzeba przyznać, że chłopak ma talent. Gra w pierwszym rzędzie jako puzonista w filharmonicznej orkiestrze roślin dwurocznych oraz przy okazji jest dobry w graniu na trąbce, saksofonie i tubie, ale stary, musiał byś zobaczyć jak gra na flugerhornie. Jest w tym absolutnie najlepszy.

Strategie

Hurrikale'a powinno się stawiać z przodu, aby dalej odepchnął zombie. Nie powinno się go stosować na latających zombie, ponieważ jego zasięg obejmuje tylko jedną linię a przy tym kosztuje 2x więcej niż Blover i wolniej się regeneruje. Dobrze jest go stosować na duże fale zombie lub na bardzo silnych przeciwników np. Gargantuara.

Galeria

Hurrihkale Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Hurrikale.
Hurrihkale

Ciekawostki

  • Podczas Sneak Peeka miał inny dźwięk.
  • Hurrikale, Cabbage-pult oraz Bonk Choy są roślinami bazującymi na kapustach.
  • Hurrikale potrafi natychmiastowo zabić każdego zombie, który znajduje się na linii poza deską w Pirate Seas.

Zobacz też