Hunting Grounds jest super-rzadkim środowiskiem dla zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly i kosztuje 2PvZH Mózg. Daje umiejętność Hunt zombie na jego rzędzie tak długo, jak długo pozostanie on na tym środowisku, a do tego daje premię do statystyk o wysokości +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh każdemu zombie, który wejdzie na jego rząd (zostanie zagrany lub przeniesiony), lub przeniesie się z niego na inny.

Historia wersji

1.24.6

  • Tribes: History Pet Environment
  • Abilities: Zombies here have Hunt. When a Zombie enters or leaves this lane, it gets +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
  • Rarity: Triassic - Super-Rare

Are the Zombies hunting dinosaurs, or are the dinosaurs hunting them?

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Historyczne Zwierzęce Środowisko
  • Umiejętności: Zombie na tym rzędzie dostają Hunt. Gdy zombie pojawi się na tym rzędzie lub go opuści, dostaje +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Triassic - Super-Rzadka

Czy to zombie polują na dinozaury, czy dinozaury polują na nich?

Strategie

Z

Jest to bardzo sprytne środowisko, jeśli gracz potrafi odpowiednio je wykorzystać. Można korzystać z niego w celu ochrony bohatera zombie przed obrażeniami lub pozbycia się niebezpiecznych roślin w przypadku nieuwagi przeciwnika. Działa to lepiej niż w wypadku zombie posiadających umiejętność Hunt, ponieważ jeśli postać na tym środowisku nie posiada tej umiejętności normalnie, nie przeniesie się ponownie po opuszczeniu środowiska. Można też grać zombie z umiejętnościami aktywowanymi przy niszczeniu roślin oraz takimi z umiejętnościami PvZH StrikethroughStrikethrough czy PvZH DeadlyDeadly, by mogły namieszać w strategiach przeciwnika skuteczniej. Warto też pamiętać, że zagranie zombie lub przeniesienie go na rząd z tym środowiskiem da mu trwałą premię do statystyk, tak samo w wypadku przeniesienia się z tego środowiska na inny rząd. To pozwala na łatwe wzmocnienie zombie, zwłaszcza jeśli gracz potrafi przenosić ich dobrowolnie lub jeśli mogą przenosić się sami. Należy jednak pamiętać, że zombie który już znajdował się na rzędzie, na którym zostało stworzone środowisko, nie dostanie premii.

Jest to karta typu Pet, dzięki czemu można ją wykorzystywać gdy Cat Lady lub Zookeeper jest na polu gry, by aktywować ich umiejętności.

Przeciw

Środowisko to może być kłopotliwe dla gracza, zwłaszcza jeśli połączone z odpowiednimi zombie. Warto posiadać w ręce własne środowisko lub kartę je tworzącą by móc unieszkodliwić je jak najszybciej. Gdy na środowisku tym znajduje się postać przeciwnika, należy ostrożnie grać roślinami na innych wolnych rzędach, ponieważ ta się przeniesie i zyska premię do statystyk, która może być uciążliwa. Jeśli chodzi o tą premię, gracz musi uważać na wszelkie zombie mogące się przenosić, ponieważ po wejściu na rząd z tym środowiskiem, a także po opuszczeniu go, nawet jeśli nie została wykorzystana umiejętność Hunt, stanie się silniejszy. Warto więc pokonywać takie postacie lub starać się nie aktywować ich umiejętności. Należy też uważać na przenoszące karty zombie (np. Smoke Bomb) lub podczas przesuwania przeciwników własnymi kartami, takimi jak Whipvine.

Galeria

Hunting GroundsH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Hunting Grounds.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Hunting GroundsH