Może chodziło ci o Kozę Powietrzną 3000 z Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2?

Hover-Goat 3000 jest okazjonalną kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly. Zagranie nią kosztuje 3PvZH Mózg, a jej początkowe statystyki wynoszą 1Siławpvzh/3Hpwpvzh. Posiada umiejętność Amphibious, która pozwala na granie jej na wodnych rzędach, a gdy zostanie zagrana, daje innemu zombie na polu gry +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh. Dodatkowo, gdy zostanie zraniona, ale nie zniszczona, wraca do ręki bohatera zombie.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribes: Science Pet Zombie
  • Abilities: Amphibious
    When played: Another Zombie gets +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh.
    When hurt: Bounce this Goat.
  • Rarity: Event

The future is Hovering. The future is Radical. The future is Goat.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Naukowy Zwierzęcy Zombie
  • Umiejętności: Amphibious
    Po zagraniu: Inny zombie dostaje +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh.
    Po zranieniu: Cofa tę Kozę.
  • Rzadkość: Okazjonalna

Przyszłość się Unosi. Przyszłość jest Wywrotowa. Przyszłość jest Kozą.

Strategie

Z

Hover-Goat 3000 jest sprytną kartą, dzięki której można wielokrotnie wzmacniać zombie jeśli gracz potrafi ją odpowiednio wykorzystywać. Umiejętność Amphibious pozwala na granie jej nawet jeśli wszystkie lądowe rzędy są zajęte, przez co łatwiej można wykorzystać jej drugą umiejętność. Wracanie do ręki bohatera zombie po otrzymaniu obrażeń z kolei daje szansę na skorzystanie z umiejętności zwiększającej umiejętności więcej niż raz bez potrzeby wykorzystywania innych kart. To również daje graczowi motywację do grania tą kartą na rzędach z roślinami posiadającymi 2Siławpvzh lub mniej. Ta karta pozwala również skorzystać ze środowisk zadających obrażenia zombie, a są to Hot Lava i Spikeweed Sector. Można też ręcznie zadać jej obrażenia grając jako Electric Boogaloo. W wypadku Fireworks Zombie opcja ta pozwala nawet na zagranie nią kilkakrotnie w jednej turze. Umiejętność ta ma jednak pewną wadę - może aktywować umiejętność Jelly Beana, który dostanie premię gdy zostanie aktywowana.

Sama koza nie posiada dużych statystyk, więc nie będzie większym zagrożeniem dla przeciwnika. Trzeba też pamiętać, że jej umiejętność zwiększania statystyk nie może być użyta na jej samej, co oznacza, że nie można jej wykorzystać gdy karta zostanie zagrana na polu gry bez zombie. Gracz nie powinien więc grać tą kartą na polu gry bez innych postaci chyba że jest to kluczowe do przetrwania w grze lub jeśli jest to zagranie potrzebne do wygranej.

Jako zwierzak, karta ta może być wykorzystana do aktywacji umiejętności Cat Lady i Zookeepera, które skorzystają szczególnie dobrze z jej umiejętności Bounce. Otrzymanie przez nią obrażeń pozwala również na skorzystanie z umiejętności podstawowej kozy, która otrzyma premię. Jest to również naukowa karta, więc można łączyć ją z odpowiednimi kartami, jednak ze względu na jej umiejętności nie są one zbyt skuteczne lub przydatne; dobrą opcją może być jednak połączenie jej z Interdimensional Zombie, pod warunkiem, że gracz nie da premii właśnie jemu, ponieważ natychmiastowo ją utraci.

Przeciw

Gracz musi uważać na tę kartę, ponieważ w sprzyjających okolicznościach może ona zwiększyć statystyki innych zombie do ogromnych wartości. Gdy karta ta znajduje się na polu gry, gracz powinien unikać używania kart zadających obrażenia wszystkim zombie na polu gry bądź określonym obszarze lub losowym zombie, chyba że zadają więcej niż 3 punkty obrażeń (np. Electric Blueberry) (nie uwzględniając scenariuszy, w których zdrowie tej karty zostało zwiększone). Trzeba też uważać na rośliny z małą ilością siły lub środowiska zadające obrażenia zombie na nich. To oznacza, że gracz nie powinien atakować Hover-Goata 3000, chyba że może go zniszczyć jednym atakiem. Można też używać kart niszczących lub zmniejszających statystyki.

Jeśli chodzi o zombie ze zwiększonymi statystykami, najlepszą opcją jest użycie Shamrocheta, jeśli umiejętność Hover-Goata 3000 sprawiła, że ich siła przekroczyła 4Siławpvzh. Niektóre zombie, nawet po tej premii, mogą być wrażliwe na umiejętność Toadstool, a część z nich nawet na Whack-a-Zombie i umiejętność Chompera. Podobnie jest w przypadku sztuczek/umiejętności zadających obrażenia.

Galeria

Hover-Goat 3000H Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Hover-Goat 3000.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Hover-Goat 3000H

Ciekawostki

  • Trzecia umiejętność tej karty jest taka sama co umiejętność Kangaroo Ridera.
  • Jest to druga karta w grze bazująca na kozie. Pierwsza to Goat.
  • Druga umiejętność tej karty nawiązuje do zdolności odpowiednika z Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2, a mianowicie promienia wzmocnienia obrażeń.