FANDOM

Hot Potato jest pierwszą rośliną zdobywaną w Frostbite Caves z gry Plants vs. Zombies 2. Jest to darmowa roślina natychmiastowa, która po położeniu na bloku lodu roztopi go po czym znika. Dodatkowo, po ulepszeniu na drugi poziom jest w stanie zadawać lekkie obrażenia wszystkim nieumarłym na polu, na którym się znajduje. Tej rośliny zombie nie są w stanie zjeść. Może być ona używana tylko w poziomach Frostbite Caves.

Etymologia

Słowo ,,Hot" oznacza gorący a słowo ,,potato" - ziemniak. Nazwa pochodzi od gry w gorącego ziemniaka.

Opis w Almanacu

Plants vs Zombies 2

Sun Cost: 0

RECHARGE: Mediocre

Hot Potatoes melt the ice blocks they're planted on.

Usage: single use
Special: melts an ice block

How does Hot Potato stay so positive and even-peeled all the time? Yoga, that's how. She never misses a class. Also, regular meditation. It's the only way she can handle the hard work of fighting zombies, day in and day out, without melting down.

TŁUMACZENIE

Koszt słońca: 0

Odnawianie: Przeciętne

Hot Potato topią bloki lodu, kiedy są na nich posadzone.

Użycie: pojedyncze użycie
Umiejętność specjalna: topi blok lodu

Co sprawia, że Hot Potato wciąż jest taka uśmiechnięta i opanowana? Joga, właśnie to. Nie opuściła ani jednej godziny jogi. No i jeszcze regularna medytacja. Tylko w ten sposób jest w stanie znieść nieustanną walkę z zombie bez uczucia zawodowego. przegrzania.

Strategie

Warto używać tej rośliny w początkowych poziomach Frostbite Caves, jeśli gracz nie posiada ogrzewających roślin. Po odblokowaniu Pepper-pulta nie będzie taka potrzebna, ponieważ Pepper-pult może rozmrażać bloki lodu dookoła siebie.

Jeśli została ulepszona na drugi poziom, można zaczekać, aż zombie znajdą się na polu z blokiem lodu by ich dodatkowo zranić.

Galeria

Hot Potato Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Hot Potato.

Hot Potato

Ciekawostki

Zobacz też