FANDOM

Może chodziło ci o wersję Hot Date z Plants vs. Zombies 2?

Hot Date jest okazjonalną kartą z gry Plants vs. Zombies Heroes i należy do klasy GuardianGuardian. Kosztuje 2PvZH Słońce, posiada 1Hpwpvzh oraz umiejętności przesuwania zombie po pojawieniu się na planszy i zadawania 3 punktów obrażeń zombie na swoim rzędzie po zniszczeniu.

Karta ta została dodana podczas eventu Valenbrainz 2017, wraz ze Sportacusem i Stupid Cupidem.

Etymologia

Hot Date, podobnie jak jego imiennik z Plants vs. Zombies 2, pochodzi od daktyla (date). Termin 'hot date' oznacza jakąś atrakcyjną osobę, z którą możesz się spotykać.

Historia wersji

1.10.22

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Guardian
  • Tribe: Fruit Plant
  • Abilities: When played: Move a zombie to this lane.
    When destroyed: Do 3 damage to a zombie here.
  • Rarity: Event

He's a hot commodity on dating sites such as eGardening, Thatch.com and OKTulip.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Guardian
  • Podział: Owocowa Roślina
  • Umiejętności: Po zagraniu: Przenosi zombie na ten rząd.
    Po zniszczeniu: Zadaje 3 punkty obrażeń zombie na tym rzędzie.
  • Rzadkość: Okazjonalna

Hot Date jest zaciekłym użytkownikiem serwisów randkowych, głównie eOgrodnik.pl, Słomianki.com i OKTulipan.

Strategia

Z

Strategia Hot Date jest podobna do Sweet Potato, z tą różnicą, że po przeniesieniu zombie najpewniej zginie lub straci dużo zdrowia (trzeba mieć też na uwadze, że Hot Date nie posiada umiejętności Team-Up). Należy go używać przeciwko zombie z małą ilością zdrowia, lecz wysoką siłą lub silnymi umiejętnościami. Świetnie działa też na Fire Roostera, który po przejściu na linię Hot Date od razu zginie.

Przeciw

Przeciw Hot Date najlepiej używać słabych zombie i różnorakich sztuczek. Jeżeli Hot Date pojawi się już na placu gry i przesunie na swój rząd silnego zombie z małą ilością zdrowia, należy jak najszybciej przesunąć tego zombie sztuczką na inny rząd lub unieszkodliwić Hot Date'a. W przeciwnym razie możemy pogodzić się ze stratą silnego arsenału.

Galeria

Hot DateH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Hot Date (PvZH).

Hot DateH

Ciekawostki

  • Serwisy randkowe użyte w opisie są odpowiednikami tych istniejących:
  • W tej grze ma czarne oczy, w odróżnieniu od Plants vs. Zombies 2, gdzie miał niebieskie.
  • Kolejną różnicą między nim z Heroes a PvZ2 jest to, że jest zły przed wybuchem, a nie spokojny, jak w poprzedniej części.

Zobacz też