Heartichoke jest Rzadką kartą roślin dodaną z zestawem Galactic Gardens. Należy ona do klasy SolarSolar. Kosztuje 4PvZH Słońce i posiada 3Siławpvzh/4Hpwpvzh. Za każdym razem, gdy bohater roślin lub jakakolwiek roślina na polu gry zostanie uleczona o jakąkolwiek wartość, ta postać zadaje bohaterowi zombie obrażenia równe tej wartości.

Etymologia

Roślina ta bazuje na karczochu (artichoke). Jej nazwa jest połączeniem słów "artichoke" i "heart" (serce).

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Solar
  • Tribes: Leafy Flower Plant
  • Ability: When a Plant or your Hero is healed, do that much damage to the Zombie Hero.
  • Rarity: Galactic - Rare

She's a sweetheart, she really is. But fighting Zombies...it's made her hard.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Solar
  • Podział: Liściasta Kwiatowa Roślina
  • Umiejętność: Gdy roślina lub twój bohater zostanie uleczony, zadaje bohaterowi zombie obrażenia równe wartości leczenia.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Rzadka

Jest słodka, naprawdę. Jednak walka z zombie... uczyniła ją twardą.

Strategie

Z

Warto posiadać tą postać w taliach zawierających dużą ilość kart, które potrafią leczyć, dzięki czemu gracz będzie w stanie zadać duże ilości obrażeń jednocześnie zwiększając szansę na przetrwanie bohatera lub rośliny. Potężnym połączeniem jest użycie Heartichoke na środowisku Venus Flytraplanet, ponieważ po jej pierwszym ataku będzie nieprzerwanie zadawać obrażenia wrogowi dopóki ten nie zablokuje lub zdrowie bohatera gracza nie osiągnie maksymalnej wartości. Trzeba jednak uważać, by nie została zniszczona w wyniku walki, gdyż przez to nie aktywuje ona swojej umiejętności.

Heartichoke może być dobrze wykorzystana z Power Flowerem, ponieważ ze względu na jej przynależność do Kwiatów zwiększa siłę leczenia Power Flowera, co z kolei prowadzi do aktywacji umiejętności tej karty. Współgra także z Briar Rose, przez co może zniechęcić bohatera zombie do atakowania jej.

Przeciw

Gracz powinien pozbyć się jej zanim zada dużą ilość obrażeń. Po jej zagraniu można wykorzystać Cakesplosion lub Final Mission. Jeśli gracz posiada Slammin' Smackdown grając jako The Smash lub po otrzymaniu od Quasar Wizarda albo Thinking Cap, do zniszczenia Heartichoke może użyć tej supermocy. Jeśli gracz nie ma możliwości zniszczenia tej rośliny, powinien ograniczyć atakowanie wroga, by przeciwnik miał mniej zdrowia do wyleczenia.

Galeria

HeartichokeH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Heartichoke.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

HeartichokeH