Healthy Treat to sztuczka zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Hearty IconHearty, kosztuje 1PvZH Mózg i pozwala dać wybranemu zombie +1Siławpvzh/+3Hpwpvzh.

Historia wersji

1.8.23

  • Dodano do gry.

1.10.14

  • Zmiana zestawu: z Super-Rzadkiej do Event.

1.22.12

  • Zmniejszenie kosztu: z 2PvZH Mózg do 1PvZH Mózg.
  • Zmiana umiejętności: z "Zombie dostaje +2Hpwpvzh" do "Zombie dostaje +1Siławpvzh/+3Hpwpvzh".
  • Umożliwiono dodawanie tej karty do talii - zmiana rzadkości z Tokena do Kolosalnej - Niepospolitej.

Statystyki

  • Class: Hearty
  • Tribe: Gourmet Trick
  • Ability: A Zombie gets +1Siławpvzh/+3Hpwpvzh.
  • Rarity: Colossal - Uncommon

Great for Zombie Health. Like a vitamin only sweeter.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Hearty
  • Podział: Jedzeniowa Sztuczka
  • Umiejętność: Zombie dostaje +1Siławpvzh/+3Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Kolosalna - Niepospolita

Dobry dla zdrowia zombie. Jest jak witaminy tylko słodszy.

Strategie

Z

Dzięki tej sztuczce można zwiększyć zdrowie kart gracza, dzięki czemu gracz jest w stanie utrzymać je w grze na dłużej. Healthy Treat daje też niewielką premię do siły, więc można to wykorzystać, jeśli ma ona znaczenie w przypadku zniszczenia rośliny lub pokonania bohatera roślin, a do tego może ochronić zombie przed niektórymi kartami, takimi jak Whack-a-Zombie.

Jest to lepsza wersja Yeti Lunchboxa, więc w taliach The Smasha będzie użyteczniejszą opcją, o ile nie jest to talia opierająca się na zwierzakach.

Przeciw

Jeśli przeciwnik nie posiada zombie na polu gry, nie trzeba się przejmować tą sztuczką, chyba że przeciwnikiem jest Rustbolt, który może zagrać postaciami w fazie sztuczek. Warto również pozbyć się ewentualnych problematycznych zombie jak najszybciej, by przeciwnik nie mógł wykorzystać tej karty do umożliwienia mu przetrwania następnej fazy walki. Gracz może zniechęcić przeciwnika do grania tą sztuczką Sportacusem lub Black-Eyed Pea, lub też utrudnić Forget-Me-Nuts, Brainaną lub Dark Matter Dragonfruitem.

Galeria

Healthy TreatH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Healthy Treat.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Healthy TreatH