Hail-a-Copter jest rzadką sztuczką zombie z Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Brainy IconBrainy, kosztuje 6PvZH Mózg i tworzy na wybranym rzędzie Copter Commando ze statystykami 6Siławpvzh/5Hpwpvzh.

Etymologia

Nazwa jest grą słowną od słów "hail" (tutaj: zawołać, wezwać), ze względu na fakt, że tworzy postać oraz "helicopter", ponieważ tworzona postać to Imp sterujący śmigłowcem.

Historia wersji

1.2.11

  • Zmiana rzadkości: z Premium - Niepospolitej do Podstawowej - Pospolitej.
  • Zmiana opisu: początkowo brzmiał Beats hailing a cab. - Przebija wzywanie taksówki.

1.14.13

  • Zmiana rzadkości: z Podstawowej - Pospolitej do Premium - Niepospolitej.

1.16.10

  • Zmiana rzadkości: z Niepospolitej do Rzadkiej.

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribe: Science Imp Trick
  • Abilities: Make a 6Siławpvzh/5Hpwpvzh Copter Commando Imp.
  • Rarity: Premium - Rare

Refuses to fly over water due to a severe case of aquaphobia.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Naukowa Impowa Sztuczka
  • Umiejętności: Tworzy Copter Commando Impa 6Siławpvzh/5Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Premium - Rzadka

Odmawia latania nad wodą ze względu na ciężki przypadek aquafobii.

Strategie

Z

Jest to w miarę użyteczna karta na późną fazę gry, ponieważ pozwoli stworzyć silną postać w fazie sztuczek. Można to wykorzystać do zaatakowania z zaskoczenia rośliny, bohatera roślin lub zablokowania ataku.

Przeciw

Zobacz: Copter Commando

Gdy przeciwnik zostawia co najmniej 6PvZH Mózg na sztuczki, należy działać ostrożnie, ponieważ przeciwnik może mieć zamiar przywołania Copter Commando. Można jednak powstrzymać przeciwnika przed jego przywołaniem w tej turze używając Brainany.

Galeria

Hail-a-CopterH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Hail-a-Copter.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Hail-a-CopterH

Ciekawostki

  • Po wersji 1.2.11 opis tej sztuczki jest taki sam jak opis Copter Commando.
  • Opis wyjaśnia dlaczego Copter Commando nie może zostać użyty na wodnych rzędach, chociaż potrafi latać.
  • Pomimo faktu, że opis umiejętności sztuczki nazywa przywoływanego zombie Copter Commando Impem, sama postać nazywa się Copter Commando.