Gwiazda Kina Akcji jest nową klasą zombie w Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville z przypisaną rolą Ataku. Posiada 150 zdrowia, a jego specjalnością jest zadawanie obrażeń, najlepiej z dystansu. Jego broń pozwala na wystrzelenie pięciu pocisków jednocześnie w rzędzie, gdzie środkowy zadaje większe obrażenia. Można też ją ładować, dzięki czemu zadaje większe obrażenia, jednakże wystrzeliwuje o dwa pociski mniej z każdym poziomem naładowania. Cechą szczególną jego broni jest to, że trafianie nią przeciwników pozwala ich oznaczyć do trzech razy. Oznaczenie przeciwnika zwiększa skuteczność samonaprowadnicy, czyli jednej z jego zdolności.

Opis w menu

Rola: Atak
Gwizdy Kina Akcji mają fioła na punkcie wybuchów. Wybuchy w powietrzu, wybuchy za plecami czy wybuchy pod nogami - kochają je wszystkie.

Broń główna: Łukoblaster
Łuk energetyczny, którego siła rażenia i celność rosną z czasem.

Specjalne - Przytrzymaj [przycisk ataku], aby naładować łukoblaster. Trafienia tworzą cele dla samonaprowadnicy, która wystrzeliwuje dodatkowe rakiety.

Zdolności

  • Wystrzałowy unik - Zrób unik w dowolnym kierunku, zostawiając za sobą ładunek wybuchowy.
  • Jazda na rakiecie - Wzleć w powietrze i wystrzel grad wybuchowych pocisków.
  • Samonaprowadnica - Wystrzel samosterowane rakiety, które w przypadku braku określonego celu będą namierzać najbliższego wroga.

Strategie

Grając jako Gwiazda Kina Akcji

Gwiazda Kina Akcji jest silną postacią w ofensywie, ponieważ wszystkie jego zdolności potrafią zadawać obrażenia. Jeśli chodzi o jego broń główną, najlepiej sprawdza się z bezpiecznej odległości, wystarczającej by móc ładować ją do pełna, dzięki czemu można zadawać najlepszą ilość obrażeń dostępnych dla niej. Niższe poziomy naładowania nie zadają najlepszych obrażeń, ale dają inną możliwość: ponieważ wtedy wystrzeliwanych jest więcej pocisków, można oznaczyć więcej przeciwników jednocześnie. Warto oznaczać przeciwników, ponieważ wtedy jego samonaprowadnica jest skuteczniejsza. Może się ona przydać jako ruch kończący, użyteczny gdy przeciwnik próbuje uciec, czy też jako dodatkowe obrażenia przeciw silniejszym roślinom. Inną siłą tej klasy jest możliwość przetrwania. Gwiazdy Kina Akcji nie tylko posiadają 150 punktów zdrowia, ale też mają zdolność wystrzałowego uniku, dzięki której może zniechęcić rośliny do pościgu za nimi. Ponadto, dzięki zdolności jazdy na rakiecie jest w stanie zbombardować grupę roślin lub jedną silniejszą roślinę, by zadać im dużą ilość obrażeń. Jest to jednak ryzykowny ruch, ponieważ używając tej umiejętności staje się łatwym celem. Najlepiej więc używać jej do ataku z zaskoczenia.

Grając przeciwko Gwieździe Kina Akcji

Należy uważać na Gwiazdę Kina Akcji, ponieważ dobrze wykorzystywany potrafi być niszczycielski. Warto atakować z zaskoczenia, aby zyskać trochę czasu, przy okazji używając zdolności utrudniającej ucieczkę, najlepiej uniemożliwiającej korzystanie ze zdolności, co zmniejszy też zagrożenie otrzymania od niego dużej ilości obrażeń. Trzeba także uważać przy pogoni za nim, ponieważ wystrzałowy unik może zranić gracza, co potrafi być zgubne, zwłaszcza grając jako Kung Fungus czy Żołądź poza Dębem. Jeśli używa jazdy na rakiecie, jest to najlepszy czas na atak, ponieważ wtedy nie może się poruszać. Warto przy tym schować się pod nim aby nie mógł zadać obrażeń postaci gracza.

Galeria

Gwiazda Kina Akcji Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Gwiazda Kina Akcji.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Gwiazda Kina Akcji