FANDOM

Może chodziło ci o Guacodile'a z Plants vs. Zombies Heroes?

Guacodile jest czwartą rośliną występującą w Big Wave Beach w Plants vs. Zombies 2. Po posadzeniu strzela nasionami z pyska dokładnie tak samo jak Peashooter, jednak kiedy zombie go zaatakuje ten zaczyna szarżować na wszystkich w linii zabierając 7.5 punktów obrażeń na ugryzienie. Może być sadzony na wodzie, ale nie będzie wtedy strzelał.

Etymologia

Guacodile jest stworzony na bazie krokodyli. Pochodzi on również od awokado. Jego nazwa pochodzi od guacamole, sosu przyrządzanego na bazie awokado oraz crocodile - krokodyl.

Opis w Almanacu

Sun cost: 125

DAMAGE: Heavy
RANGE: Straight
RECHARGE: Fast

Guacodiles fire seeds from a distance. When attacked they will rush off the lawn biting any zombies they encounter.

Usage: plant is lost after rushing attack

Special: can be planted on water

Ask Guacodile to tell you a little bit about himself and he'll give you a wry smile. "I'm a Guacodile. I've got a bite like a bear trap. I spit rock-hard pits with a force, speed and accuracy envied by every plant on the battlefield. Heck, I've been known to walk on water. I'm pretty much the whole enchilada." Yeah, the guy is a bit of a braggart but he's good at what he does.

TŁUMACZENIE

Koszt: 125

Obrażenia: Ciężkie
Zasięg: Wprost
Odnawianie: Szybkie

Guacodile'y strzelają nasionami na dystans, lecz z bliska szturmują we wszystkie zombie w linii.

Użycie: roślina znika po szarży

Umiejętność specjalna: może być sadzona na wodzie

Pytając Guacodila, czy może opowiedzieć trochę o sobie, otrzymasz trochę wymuszony uśmiech. "Jestem Guacodile. Mam szczękę jak pułapka na niedźwiedzie. Gryzę z taką szybkością, mocą i dokładnością co żadna inna roślina w twoim ogrodzie. Wiem też jak chodzić po wodzie. Jestem troszkę jak Enchilada." Tak, Guacodile jest bardzo pyszny, ale mimo to jest dobry w tym co robi.

Ulepszenia

Jeśli Guacodile otrzyma efekt Plant Food odepchnie pobliskich zombie i wypluje dwa małe krokodylki, które będą zabierały takie same obrażenia jak duży kiedy szarżuje.

Strategie

Guacodile jest jedną z niewielu roślin, które można stawiać bardzo blisko zombie bez obawy na jakieś większe straty. Pozycja optymalna to rząd 5-6, oczywiście z Lily Padem, bez którego traci umiejętność wystrzeliwania ziaren. Mimo swojej przenośności i różnorodności, nie opłaca się go często używać, ponieważ obrażenia zadawane nie są wysokie, a miejsce które zajmuje można zastąpić jego alternatywą - Jack O' Lanternem.

Galeria

Guacodile Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Guacodile.

Guacodile

Ciekawostki

  • Guacodile jest jedyną rośliną, która samodzielnie porusza się po całej linii.
  • Podczas strzelania pociskami Guacodile obniża ogon.
  • Jest jedyną rośliną z ogonem, którym bardzo mocno macha szarżując na zombie.
  • Jego Alamanac nawiązuje do Jezusa Chrystusa "Wiem też jak chodzić po wodzie".

Zobacz Też