FANDOM

Mapa Ta strona nie posiada napisanej strategii. Jeśli możesz, opracuj ją.

MiniGroszko

Groszkostrzelec (oryginalnie Peashooter) to podstawowa klasa w serii Garden Warfare i Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville, gdzie ma przypisaną rolę Ataku. Świetnie się nadaje do bezpośrednich ataków. Posiada przeciętną ilość punktów zdrowia.

Warianty

Plants vs. Zombies Garden Warfare

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Powracają wszystkie warianty (poza Jagodostrzelcem). Dochodzą dodatkowo 2 nowe.

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

Peashooter is always in the front line fight against any Zombie invasion. He likes to play things fast, loose, and frantic adopting more of a run and gun mentality. When he sneezes he's a danger to both himself and others around him.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Groszkostrzelec zawsze stoi na froncie podczas inwazji zombie. Lubi grać szybko i nieszablonowo, strzelając do każdego, kto wejdzie mu w drogę. Kiedy kicha, zagraża zarówno sobie, jak i wszystkim dookoła.

Opis w menu (Bitwa o Neighborville)

Rola: Atak
Groszkostrzelcy to bardzo wszechstronni roślinni wojownicy. Zadają duże obrażenia od eksplozji i dobrze sobie radzą przeciwko mniejszym celom.

Broń główna: Działo groszkowe
Broń strzelająca wybuchowym groszkiem.
Moc specjalna: Wybuchowy groszek zadaje obrażenia obszarowe.

Wygląd

Cała postać Groszkostrzelca jest zielona, co może być nawiązaniem do amunicji, której używa. Jest średniej wielkości. Niewiele różni się od swojej wersji dwuwymiarowej z Plants vs. Zombies i Plants vs. Zombies 2.

PeashooterUlepszenia

Ulepszenia

  • Hiper Plant Food - szybsze przeładowywanie
  • Więcej grochu! - więcej amunicji
  • Super groch - większe obrażenia

Umiejętności specjalne

  • Bomba fasolowa chili - Wypluj wybuchową fasolę, która eksploduje z opóźnieniem.
  • Karabin groszkowy - Zamień się w stacjonarną wieżyczkę o dużej sile rażenia.
  • Grochodopalacz - Skacz wyżej, a do tego strzelaj i poruszaj się szybciej. Szybuj, przytrzymując [przycisk celowania].

Strategia

Seria Garden Warfare

Grając jako Groszkostrzelec

Jest to klasa przeznaczona do bezpośrednich i szybkich natarć. Gracz używający tej klasy nie powinien się zatrzymywać podczas atakowania przeciwnika z uwagi na opóźnienie w wystrzeliwaniu grochu. Klasa ta może również wspomagać inne.

Grając przeciwko Groszkostrzelcowi

Grając przeciwko tej klasie roślin, najlepiej jest wziąć zombie, który dobrze radzi sobie z walką wręcz, np. Zoologa. Można też ułatwić walkę poprzez unieruchomienie go odpowiednimi zdolnościami, takimi jak granat dźwiękowy, by łatwiej go atakować. Używanie uników takich jak skakanie i atakowanie nie będzie miało wpływu na to, czy groszek trafi, czy nie, gdyż zadaje obrażenia obszarowe. Należy szczególnie uważać, jeśli przeciwnik aktywuje Hipera, ponieważ może to zapewnić mu potężną przewagę w walce, gdyż będzie bardzo trudny do trafienia. Żołnierze mają dostęp do ZPG, który potrafi łatwo pokonywać Groszkostrzelców w trybie Karabinu groszkowego.

Bitwa o Neighborville

(uzupełnić)

Galeria

PeashooterGardenWarfare Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Groszkostrzelec.

PeashooterGardenWarfare

Ciekawostki

  • Jest to najczęściej wybierana klasa przez nowych graczy.
  • W Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 jeśli porozmawia on z Dmuchawcem, to ten wybuchnie dając nam monety.