FANDOM

Grimrose jest ostatnią rośliną występującą w świecie Modern Day z gry Plants vs. Zombies 2. Podobnie jak Tangle Kelp, natychmiastowo zabija najsilniejszego zombie z danej linii (nie potrafią tego zrobić przeciw Gargantuarowi lub pojazdom; zadają im tylko wysokie obrażenia), tworząc dziurę w podłożu, wsysającą nieszczęśnika. Będąc w zasięgu działania Moonflower, może zaatakować aż trójkę zombie.

Etymologia

Wyraz 'grim' oznacza 'ponury', a 'rose' - róża. Jest to także gra słów, ponieważ nazwa pochodzi od 'primrose', czyli jednej z roślin podobnego gatunku. Sama roślina pochodzi zaś od wiesiołkowatych.

Opis w Suburban Almanac

Sun cost: 75

AREA: Single
RANGE: Lane
RECHARGE: Sluggish

Grimroses are shadow plants that behave like landbound Tangle Kelps, dragging zombies into the dirt.

Special: powered Grimroses can drag 3 zombies before expiring.

"When you think about it, the proper place for a zombie is in the ground," says Grimrose. "So, really, I'm just expediting the process."

TŁUMACZENIE

Koszt słońca: 75

Obszar: Pojedynczy
Zasięg: Linia
Odnawianie: Powolne

Grimrose'y są roślinami cienia pełniącymi funkcje lądowego Tangle Kelpa, wciągającymi zombie pod ziemię.

Umiejętność specjalna: atakuje aż 3 zombie z pomocą Moonflower

"Gdyby się tak dłużej nad tym zastanowić, idealnym miejscem dla zombie jest gleba" mówi Grimrose. "Więc, naprawdę, można tak powiedzieć, że przyśpieszam ten proces."

Ulepszenia

Gdy użyjemy na Grimrose Plant Fooda wciągnie ona pod ziemię najsilniejszego zombie.

Strategie

Grimrose jest bardzo podobną rośliną do Tangle Kelpa i Shadow-shrooma - warto je stosować na początku poziomu lub przeciw silnym zombie. Najlepiej stawiać ją w polu działania Moonflower - może 'zjeść' wtedy więcej zombie. Jest to roślina także bardzo przydatna przeciw Newspaper Zombie i All-Star Zombie. Nie jest skuteczna przeciwko Balloon Zombie.

Galeria

Grimrose Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Grimrose.

Grimrose

Ciekawostki

  • Almanac mówi, że miejsce zombie jest pod ziemią. Odnosi się to do tego, że ludzie są chowani w trumnach pod ziemię lub lekko nad nią.
  • Jej kostiumy to kapelusze ludności z różnych epok, kontynentów.
  • Nie może zabić latających zombie.

Zobacz też