Grave Robber jest super-rzadką kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Crazy IconCrazy. Kosztuje 1PvZH Mózg, posiada 2Siławpvzh/2Hpwpvzh i umiejętność BullseyeBullseye, dzięki której jego ataki nie ładują Super-Block Metera bohatera roślin. Oprócz tego dostaje +1Siławpvzh za każdym razem, gdy zombie zostanie ujawniony z grobu gdy znajduje się on na polu gry.

Historia wersji

1.24.6

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Crazy
  • Tribes: Mustache Pirate Zombie
  • Ability: BullseyeBullseye
    This gets +1Siławpvzh when a Zombie is revealed from a Gravestone.
  • Rarity: Triassic - Super-Rare

Why not rob graves? They're not going to miss it. It's not like the dead are rising up or anything.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Crazy
  • Podział: Wąsaty Piracki Zombie
  • Umiejętność: BullseyeBullseye
    Dostaje +1Siławpvzh gdy zombie zostaje ujawniony z Gravestone.
  • Rzadkość: Triassic - Super-Rzadka

Czemu by nie okradać grobów? Nie będą tęsknić. To nie tak że martwi powstają ani nic.

Strategie

Z

Grave Robber może być bardzo niebezpieczną kartą. Oprócz tego, że posiada umiejętność BullseyeBullseye, która jest potężna przeciwko wrogim bohaterom, można też zwiększać jego siłę poprzez używanie umiejętności Gravestone. Warto mieć w talii dużą ilość zombie z Gravestone, by móc dawać mu premię jak najczęściej.

Impfinity jest w stanie go wykorzystać najlepiej ze wszystkich bohaterów w klasie PvZH Crazy IconCrazy, ponieważ potrafi chować zombie w Gravestone przy pomocy Mixed-Up Gravediggera i supermocy In-Crypted lub grać zombie bez tej umiejętności na środowisku Graveyard. Może też użyć go w taliach opierających się na Piratach.

Professor Brainstorm może go używać w taliach opierających się na Wąsach.

Przeciw

Gracz musi uważać na tego zombie, ponieważ może on zadać dużo obrażeń bez możliwości zablokowania ich. Nie powinien być jednak trudny do pokonania, ponieważ posiada tylko 2Hpwpvzh. Warto też pozbywać się wszelkich grobów na polu gry przy pomocy odpowiednich kart, jeśli gracz ma do nich dostęp.

Galeria

Grave RobberH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Grave Robber.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Grave RobberH