FANDOM

Grass Knuckles jest bohaterem roślin z Plants vs. Zombies Heroes. Dowodzi on klasami Mega growMega-Grow i GuardianGuardian. Jego supermoc pozwala mu na zadanie 2 punktów obrażeń zombie na każdym naziemnym rzędzie. Może też zaatakować bohatera, jeśli nie ma tam żadnej karty.

Etymologia

Nazwa "Grass Knuckles" jest połączeniem "brass knuckles" (kastet), czyli broni do walki wręcz oraz "grass", czyli trawa. Sam bohater, tak samo jak Bonk Choy, pochodzi od kapusty właściwej chińskiej.

Statystyki

He's the best at what he does... and what he does is punching!

TŁUMACZENIE

Jest najlepszy w tym co robi... a to co robi to bicie!

Walki z bossem

Strategie

Grass Knuckles posiada możliwość zwiększania statystyk roślin oraz rośliny z umiejętnością BullseyeBullseye, co jest dobrym połączeniem, ponieważ będą mogły zadać bohaterowi zombie duże obrażenia, których nie będzie w stanie zablokować. Może on również używać roślin z dużą ilością zdrowia (np. Wall-Nut) w celu obrony niebezpiecznych roślin które zwykle są głównym celem do zniszczenia (np. Doubled Mint).

Galeria

Grass KnucklesH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Grass Knuckles.

Grass KnucklesH

Ciekawostki

  • W komiksie, w którym pojawia się Hero-Tron 5000, można było zobaczyć jego zmianę w bohatera wraz z Green Shadow, Solar Flare i Wall-Knightem. Co ciekawe, w komiksie otrzymywanym po jego odblokowaniu, zostały ukazane inne okoliczności jego transformacji.
  • Worek treningowy w jego komiksie posiada twarz widoczną na balonie Balloon Zombie.

Zobacz też