Going Viral jest okazjonalną sztuczką zombie z Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Hearty IconHearty. Kosztuje 3PvZH Mózg i daje wszystkim zombie na polu bitwy +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh i umiejętność PvZH FrenzyFrenzy, dzięki której po zniszczeniu rośliny i przetrwaniu będą atakować ponownie. Dodatkowo, dodaje do talii gracza trzy dodatkowe Going Virale, a także dobiera kartę.

Etymologia

Określenie "going viral" oznacza szybkie rozprzestrzenianie się czegoś, zazwyczaj w Internecie. Nazwa nawiązuje do faktu, że po użyciu tej sztuczki do talii gracza zostają dodane dodatkowe kopie tej karty.

Historia wersji

1.14.13

  • Dodano do gry.

1.16.10

  • Zmiana dźwięku: początkowo wydawała takie same dźwięki co Vitamin Z.
  • Zmiana wizualna: obecnie wirus w podglądzie sztuczki nie rozdziela się.

Statystyki

  • Class: Hearty
  • Tribe: Trick
  • Abilities: All Zombies get +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh and PvZH FrenzyFrenzy. Shuffle three Going Viral cards into your deck. Draw a card.
  • Rarity: Event

Though Zombies can't get ill, this plague is totally sick.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Hearty
  • Podział: Sztuczka
  • Umiejetności: Wszystkie zombie dostają +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh i PvZH FrenzyFrenzy. Wsuwa trzy Going Virale do twojej talii. Dobiera kartę.
  • Rzadkość: Okazjonalna

Chociaż zombie nie mogą zachorować, ta zaraza jest zupełnie chora.

Strategie

Z

Going Viral może zastąpić Coffee Zombie ze względu na to, że efekt tej sztuczki jest taki sam jak jego umiejętność, jednak można ją używać nieskończenie wiele razy. Warto wykorzystywać tą kartę gdy na polu gry znajduje się dużo zombie, co da lepszy efekt. Gracz nie powinien jednak nadużywać tej sztuczki, ponieważ talia gracza może zostać przepełniona Going Viralami, przez co gracz będzie mieć znikome szanse na dobranie innej karty, co może być kluczowe gdy przeciwnik zdoła zniszczyć wszystkich zombie na polu bitwy.

Przeciw

By ograniczyć efekt tej karty, gracz powinien niszczyć jak największą ilość zombie na polu bitwy. Gdy postacie przeciwnika otrzymają premię, dobrym wyborem jest umiejętność Bounce, by anulować premie dawane przez tą sztuczkę (nie jest to jednak tak skuteczne, jak przeciw innym efektom zwiększającym statystyki lub dającym umiejętności, ponieważ do talii gracza nadal są dodawane nowe kopie tej karty). Kiedy siła przeciwników po użyciu tej sztuczki osiągnie 4Siławpvzh lub więcej, można użyć Doom-Shrooma, lub w wypadku pojedynczych celów Shamrocketa.

Wing-Nut na polu bitwy jest przydatny przeciwko efektom tej sztuczki, ponieważ uniemożliwia zombie wykonywanie Dodatkowych Ataków, co z kolei oznacza, że ich umiejętność PvZH FrenzyFrenzy nie zadziała.

Galeria

Going ViralH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Going Viral.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Going ViralH

Ciekawostki

  • Jest to pierwsza karta która dodaje do talii gracza kopie siebie, przez co może być używana w nieskończoność. Drugą są Clique Peas.
  • Jest to trzecia okazjonalna sztuczka. Pierwszą jest Shamrocket, a drugą Secret Agent.