Goat jest kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly, nie wymaga mózgów by ją zagrać, posiada 1Siławpvzh/1Hpwpvzh i dostaje +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh za każdym razem, gdy jakakolwiek postać będąca kozą (ta postać lub Hover-Goat 3000) zostanie zraniona.

Historia wersji

1.2.11

  • Zmiana klas: z KabloomKabloom/SmartySmarty do PvZH Beastly IkonaBeastly.

1.24.6

  • Zmniejszenie kosztu: z 1PvZH Mózg do 0PvZH Mózg.
  • Dodano umiejętność: "Dostaje +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh gdy jakikolwiek typ Kozy zostanie zraniony."
  • Umożliwiono dodawanie tej karty do talii - zmiana rzadkości z Tokena na Triassic - Niepospolitą.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Pet Zombie
  • Ability: This gets +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh when any kind of Goat is hurt.
  • Rarity: Triassic - Uncommon

Hungry... Smelly... A lot like a Zombie but with 100% more goat.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Zwierzęcy Zombie
  • Umiejętność: Dostaje +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh gdy jakikolwiek typ Kozy zostanie zraniony.
  • Rzadkość: Triassic - Niepospolita

Głodna... Śmierdząca... Zupełnie jak Zombie ale w 100% bardziej kozia.

Strategie

Z

Ponieważ zagranie tą kartą nic nie kosztuje, można ją wykorzystać do blokowania wrogich ataków lub do łatwego aktywowania umiejętności niektórych zombie, na przykład Unlife of the Party lub Genetic Experimenta, a także Zookeepera i Cat Lady, ponieważ jest Zwierzakiem.

Umiejętność tej karty daje kilka możliwości na użyteczne wykorzystanie jej, ale jest bezużyteczna bez odpowiednich kart. By był z niej jakiś użytek, należy zwiększyć zdrowie tej postaci lub posiadać kilka kóz na polu gry.

Przeciw

W zwyczajnych warunkach Goat to łatwa do pokonania karta, jednakże może być problematyczna jeśli przeciwnik zdoła nią właściwie zagrać. Bohaterowi z klasy PvZH Beastly IkonaBeastly może okazać się bardzo użyteczna, więc warto uważać na takich grając jako Rose. Powinno się też uważać gdy bohater z klasy PvZH Hearty IconHearty zdobędzie tą kartę, gdyż może on zwiększyć jej zdrowie i zdobyć okazję na wykorzystanie jej umiejętności.

Galeria

GoatH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Goat.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

GoatH

Ciekawostki

  • Przed wersją 1.2.11 koza była jedyną kartą w klasach przeciwnej strony.
    • Co ciekawe, jej klasami były KabloomKabloom i SmartySmarty, czyli klasy Nightcapa, natomiast Róża jest w SmartySmarty i SolarSolar.